turbotimer cast druha
turbotimer cast druha
vec se ma takhle: mame auto s imo a namontujeme turbotimer.
otazka: nechcipne motor po vytahnuti klicku? Nebo imo kontroluje klicek jenom pri startu motoru?
otazka: nechcipne motor po vytahnuti klicku? Nebo imo kontroluje klicek jenom pri startu motoru?
Naposledy upravil(a) rozum dne 03.09.2007, 11:57, celkem upraveno 1 x.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
len ked startujes cita kod. potom to uz neriesi
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Neni to pravda. EGT neni v zadne funkci s teplotou oleje nebo vody. Muzes mit vysokou EGT a studeny olej, nebo i obracene, horky olej pricemz EGT uz muze mit relativne nizkou (bezpecnou) hodnotu.raddy píše:jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
Naposledy upravil(a) tomita dne 04.09.2007, 14:24, celkem upraveno 1 x.
S14a RB25
jedine co sposobi problem po vypnuti motora na turbe je pripekanie oleja na prilis horucej oske a loziskach. oska je horuca od vyfukovej turbiny. turbina je horuca od vyfukovych plynov. Mozes mi verit ze EGT je ten podstatny parameter na vypnutie motora. Samotna teplota oleja je nepodstatna,ak bude prijatelna EGT. Len samotna teplota oleja nema ziadny nepriaznivy vplyv na nic v motore po jeho vypnuti, to iste voda. A napisal som uz predtym to iste ako ty a to ze nie je mozne pouzit vztah EGT k teplote oleja ci vody.tomita píše:Neni to pravda. EGT neni v zadne funkci s teplotou oleje nebo vody. Muzes mit vysokou EGT a studeny olej, nebo i obracene, horky olej pricemz EGT uz muze mit relativne nizkou (bezpecnou) hodnotu.raddy píše:jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?