S13 - 600PS
- Mexx
- user
- Příspěvky: 102
- Registrován: 22.11.2006, 15:09
- Bydliště: Poděbrady, občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
S13 - 600PS
Cau,zajimalo by me,co vsechno je nutny udelat pro to,aby se dalo z S13 vymacknout 600koni. Jestli se da pouzit CAcko(nebo spis Srko) nebo vubec jinej motor,jestli nejak ztuzit kastli atd...
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET
jde to jak z CA tak z SR, u obou je to hranice možností u SR by šlo ještě fous navíc, jenže ty motory, vydrží jen chvilku, delší životnost u těchto motorů končí za hranicí uCA někde 350-400 kobyl uSR 400-450 kobyl, podívej se raději na VQ nebo RB motory, vyjde tě to minimálně o polovinu levněji z nich dostat jak výkon tak aby ještě chvilku vydržely
- Mexx
- user
- Příspěvky: 102
- Registrován: 22.11.2006, 15:09
- Bydliště: Poděbrady, občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Penize to chce vzydcky... Ta trvanlivost by me taky zajimala... V cem je treba Rb lepsi oproti Cacku nebo Srku? Kazdopadne by to ten motor chtelo komplet predelat a myslim si,ze kdyz se zbytecne moc nesetri a venuje se tomu nalezita pece,ze by to melo vydrzet dost takovej motor....
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chces 600HP...tak RB...oproti CA a SR je lepsi v tom ze ma dva valce navicMexx píše:Penize to chce vzydcky... Ta trvanlivost by me taky zajimala... V cem je treba Rb lepsi oproti Cacku nebo Srku? Kazdopadne by to ten motor chtelo komplet predelat a myslim si,ze kdyz se zbytecne moc nesetri a venuje se tomu nalezita pece,ze by to melo vydrzet dost takovej motor....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
RB25 s dovozem tak 70-80...RB26 100+...Design píše:Jo tak otym žadna 2 valce navic a taky navic penizky že ano.DOkaže mi nekdo rict kolik stoji nejakej motor RB?
Edit:..jen pro info dovoz SR ted vyjde prej na 40-50
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
280 v serii je malo? :-D SR20DET musi mit na 280HP Stage 2 :-)Design píše:A zas to nema moc koni 280 nebo tak nejak že? Kdž si pošperkuješ zaty prachy SR tak kolik ztoho vymačkneš?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ne...musi se predelat ECU+kabelaz+ motor+usazeni motoru+ prevodovka a kardan taky mam pocit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde