universal lambda
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
universal lambda
lidicky uz jste nekdo vymenoval starou vadnou lambdu za novou, ale universalni, ne primo urcenou pro CA?
nevim totiz jek to mam zapojit. je to bez konektoru a musim to napojit na ten ze stare lambdy.
na te universalni sou dva bile dratky pro ohrev a jeden cerny pro sensor. jenze kdyz se mrknu do manualu tak je tam na te origo dratek s barvou L ktery vede do jednotky a je podle manualu pro ohrev, pak je tam W do jednotky coz bude asi samotny sensor a jeste je tam BR ktery vede na +
mno a otazka je jestli to bude chodit kdyz zapojim na te nove lambde libovolnej bilej na + a ten druhej bilej misto toho L do jednotky
nevim totiz jek to mam zapojit. je to bez konektoru a musim to napojit na ten ze stare lambdy.
na te universalni sou dva bile dratky pro ohrev a jeden cerny pro sensor. jenze kdyz se mrknu do manualu tak je tam na te origo dratek s barvou L ktery vede do jednotky a je podle manualu pro ohrev, pak je tam W do jednotky coz bude asi samotny sensor a jeste je tam BR ktery vede na +
mno a otazka je jestli to bude chodit kdyz zapojim na te nove lambde libovolnej bilej na + a ten druhej bilej misto toho L do jednotky
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak sem se dival do manualu jeste jednou a tam je signalni u origo lambdy prostredni drat bilej a na te nove je cernej takze
ses si jistej, ze de cernej na cernej?
u origo mam cervenej, bilej, cernej, ale proste podle toho co vidim v manualu je signal bilej a ne cernej muzete mi to nekdo potvrdit teda jak to ma byt prosim na 100%
dekuju
EDIT: ted jsem si jeste vsiml, ze ten bilej na origo lambde ma pozlacenej konektor (sem ten pastovej konektor totz rozdelal) tak si myslim, ze je to jasny a cernej de na bilej
tak jsem jeste hledal na sxoc.com foru a nakej manik tam psal tohle:
white - 1v signal
black - heater +ve
red - heater ground (via ECU switch)
ses si jistej, ze de cernej na cernej?
u origo mam cervenej, bilej, cernej, ale proste podle toho co vidim v manualu je signal bilej a ne cernej muzete mi to nekdo potvrdit teda jak to ma byt prosim na 100%
dekuju
EDIT: ted jsem si jeste vsiml, ze ten bilej na origo lambde ma pozlacenej konektor (sem ten pastovej konektor totz rozdelal) tak si myslim, ze je to jasny a cernej de na bilej
tak jsem jeste hledal na sxoc.com foru a nakej manik tam psal tohle:
white - 1v signal
black - heater +ve
red - heater ground (via ECU switch)
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
si tu pani nejak odporujete
tak ako je to nakoniec.
dnes som ju kupil a vecer ju chcem nahodit
ide cierny na cierny a biele hocijak
alebo ide cierny na biely a zbytok hocijak???
tak ako je to nakoniec.
dnes som ju kupil a vecer ju chcem nahodit
ide cierny na cierny a biele hocijak
alebo ide cierny na biely a zbytok hocijak???
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
takze pre opakovacku
na uni lambde je signal cierny a na origo kabelazi je signal biely a tieto sa spoja navzajom
a potom 2 biele s lambdy sa zapoja na cierny a cerveny na kablazi
ak som si to spravne prelozil
na uni lambde je signal cierny a na origo kabelazi je signal biely a tieto sa spoja navzajom
a potom 2 biele s lambdy sa zapoja na cierny a cerveny na kablazi
ak som si to spravne prelozil
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: