Jak moc je slošite sunddat kardan z s14

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Jak moc je slošite sunddat kardan z s14

Příspěvek od Design »

Co ktomu potřebuji? Je potreba hodne mista nejak rampa nebo kanál?
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

urobis to aj na zemi pod zvihakom potrebujes 12,14,17,19 kluce uplna malickost tak za 15minut je to vymenene
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

fajn sličku :-D
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Nemate nekdo fotku ze spodu s14?
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

foto nem ale neviem cotam chces vidiet treba zhodit ten stredny drzak kardanu tusim 17kluc 2sroby a potom tie male co su na kardane a dife 12alebo 14 kluc tusim s12 ma na 14 a s14 na 12 .a s prevodovky ho len vysunes
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

ddekuji:)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

nezapomen si dat pod napojeni kardan-prevodovka pro jistotu nejakou nadobu do ktere budes chytat olej....nemel by vytect....ale muze
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Fajn jde mi oto že jsem nesehnal auto ktery muže tahnout vozik kterej sem mel domluvenej tak sundam kardan a budu to naostrotahnout.Tak aby nešla srát převodovka tak oddelam kardan.
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

Aby sa ti nenicila prevodovka tak preto davas dole kardan???? dobre som to pochopil :shock:
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Když se ti toči kardan jakože od kol a motor nevrčí tak se nemaže převodovka a mužeš ji skurvit proto se nesmi auta s pohodem na zadek tahat nalane.Bracha na zedku nema ani hak na tažení vepředu.
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

Tak potom na tom Zetku ani rychlost nemoze vyradit... :lol: neboj ta prevodovka sa urcite maze... nic sa jej nestane...
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

No ono to nejakou chvili vydrží ale nehodlám to riskovat 210 KM.A když se neco stane zedku tak si mužeš rovnou zavolat odtahovku a serviss.
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

Nechapem preco ta zaujimaju takeho veci ked mas len 16. :lol:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

Design píše:Když se ti toči kardan jakože od kol a motor nevrčí tak se nemaže převodovka a mužeš ji skurvit proto se nesmi auta s pohodem na zadek tahat nalane.Bracha na zedku nema ani hak na tažení vepředu.
a proc ho teda 200sx ma ten hak...
a jak to Z nalozi trebas odtah... nekde tam ten hak musi bejt ne... muze bejt sundavaci
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Na zedku to neni vubec ani to nikam pridelat nejde.
Odpovědět