ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba
ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba
prosím Vás poradte mi niekto ako to mám spravit,resp.ako sa mám k nej dostat?čo všetko musim rozobrat?praskla mi a chcem ju dat zavarit. ???? ,musim demontovat aj turbo?alebo stačí demontovat fyfukove potrubie od hlavy?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba
Nemusis dava dole turbo. Staci orech (asi 19) a zospodu to povolis (pozor na vodu ). Ked je to rurka co je na strane k bloku tak tu som nikdy dole uplne nedaval, takze neviem ako sa dava dole druha strana co je na motore vzadu. Ked je to rurka smerom ku kolesu tak to su dva sroby. Jeden na turbe a druhy na bloku vzadu.jurrry píše:prosím Vás poradte mi niekto ako to mám spravit,resp.ako sa mám k nej dostat?čo všetko musim rozobrat?praskla mi a chcem ju dat zavarit. ???? ,musim demontovat aj turbo?alebo stačí demontovat fyfukove potrubie od hlavy?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aj ked teraz rozmyslam, ze ked mas vsetko seriove, tak tam mozu zavadziat tie plechove teplotne stity. Takze mozno to bude trosku tazsie. No ale ked sa na to pozries odspodu tak uvidis. Ja uz tam tie plechy nemam, takze to ide lahko
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
jestly tam je plech tak je to na hovno jinak to není problém
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
je to trubka čo ide z turba niekam dozadu do motora,rozobral som sanie a vodu nad tym aj pod tym, ale pokial nedam ten vyfuk dole z hlavy tak sa k tej trubke nedostanem. ale zospodu je turbo a neviem čí to ide demontovat(to vyfukove potrubie)bez toho aby som odmontoval turbo(je nanho zospodu prišrobované)
Jestli to je trubka co vede do zádu za motor taková dlouhá tak musíš vyndat turbo i se svodama a jestli je to ta druhá co vede z bloku motoru do turba tak jestli tam nemáš přišroubovanej plech tak se tam dostaneš golou 19 u turba musíš být pod autem a u bloku zas hořejškem
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak na to zabudni. Su tu ludia co vraj daju dole turbo zo zvodov, ked je motor v aute (neviem si to predstavit) ale opacne dat dole zvody a turbo nechat v aute, tak taky tu este asi nebol. Nejlahsie je dat dole turbo aj so zvodami.jurrry píše:čí to ide demontovat(to vyfukove potrubie)bez toho aby som odmontoval turbo(je nanho zospodu prišrobované)
A tie vodne trubky musia ist povolit aj s turbom v aute, pac keby nesli tak potom by neslo ani vybrat turbo Ako vravim, najlepsie je pozriet sa na to zo spodu, dat dole tie krycie plechy a hned je vsetko jasnejsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den