Kluci jak ste řešili zapojení olejoveho chladiče a čidel tlaku a teploty oleje?
Nenašel jsem nikde mezikus, ktery by měl 4 díry. Dva na hadice od chladiče a dva na čidla. Co takhle dát dva mezikusy nad sebe?
Předem díky za rady.
Zapojení olejových čidel s chladičem
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení olejových čidel s chladičem
Ja to budem riesti asi cez dve redukcie, pac nevidim inu moznost na cidlo teploty oleja. V hadici by tvorilo velku prekazku a kebyze bolo v nejakom T-cku na hadici tak nieje istota ze olej bude okolo cidla prudit.Caizi píše:Kluci jak ste řešili zapojení olejoveho chladiče a čidel tlaku a teploty oleje?
Nenašel jsem nikde mezikus, ktery by měl 4 díry. Dva na hadice od chladiče a dva na čidla. Co takhle dát dva mezikusy nad sebe?
Předem díky za rady.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den