AFR EGT
AFR EGT
kluci kdo s tím má nějaké zkušenosti, které měřáky použít přesněji od které firmy, jaká je spolehlivost a cena a kde se dá koupit, uvažoval jsem nad plx od idaha ale slyšel jsem i špatné recenze takco je lepšího
dík
dík
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
to znie zaujimavo.
planujete seriovu vyrobu?
planujete seriovu vyrobu?
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
já používám WB lm1 od innovate motorsports a k tomu lma2 viz.www.lm1.de, možná je mezi lm a 1 pomlčka. Loguje to A/F,RPM a další 4 veličiny, já loguju BoostL,BoostR,IAT,EGT.
Jako samostatný EGT budík používám Westach koupeno od TEVESO Hradec Králové, jsou to budíky s čidly (K) do letadel, z čidla beru signál i do lm1, jen třeba udělat zesilovač, jeho schéma najdete na foru innovate motorsports.
Jako samostatný EGT budík používám Westach koupeno od TEVESO Hradec Králové, jsou to budíky s čidly (K) do letadel, z čidla beru signál i do lm1, jen třeba udělat zesilovač, jeho schéma najdete na foru innovate motorsports.
BMW 750iAL BiTurbo
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
pokud bys chtel jen budík tak mám skaldem jeste jedno EGT vc cidla od prosportu... na cene bychom se domluvili..
http://dicompracing.com/ukaz.php?id=5346
http://dicompracing.com/ukaz.php?id=5346
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
ja budu mit nejspis tohle:
http://www.innovatemotorsports.com/xcar ... fc041d538a
zatim ve vsech autech funguje bez problemu...
http://www.innovatemotorsports.com/xcar ... fc041d538a
zatim ve vsech autech funguje bez problemu...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nemas aj nejake foto toho??Idaho píše:pokud bys chtel jen budík tak mám skaldem jeste jedno EGT vc cidla od prosportu... na cene bychom se domluvili..
http://dicompracing.com/ukaz.php?id=5346
dik
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
sakra jsem ted mmo zkusím prolízt net...remo píše:nemas aj nejake foto toho??Idaho píše:pokud bys chtel jen budík tak mám skaldem jeste jedno EGT vc cidla od prosportu... na cene bychom se domluvili..
http://dicompracing.com/ukaz.php?id=5346
dik
edit : nasel jsem obrazek na ebayi..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů