Ake nove zvody
Ake nove zvody
Vyzera to ze moje ssautochrome zvody definitivne dosluzia, zase po dlhsom case zacali praskat, uz byto boli zvary na zvaroch zvarov. Tak rozmyslam nad niecom novym. Nerezove uz nechcem, mylsim ze kazde skor ci neskor prasknu, specialne kvoli vysokej teplotnej roztaznosti nereze. Nemate niekdo nejake zaujimave linky na ocelove zvody? Inak je docela mozne ze sa nastvem a supnem tam spat seriove, tie praskliny su fakt otravne
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ake nove zvody
a co nechat podle SSA vyrobit ocelové? cena by nemusela být nejhoršíraddy píše:Vyzera to ze moje ssautochrome zvody definitivne dosluzia, zase po dlhsom case zacali praskat, uz byto boli zvary na zvaroch zvarov. Tak rozmyslam nad niecom novym. Nerezove uz nechcem, mylsim ze kazde skor ci neskor prasknu, specialne kvoli vysokej teplotnej roztaznosti nereze. Nemate niekdo nejake zaujimave linky na ocelove zvody? Inak je docela mozne ze sa nastvem a supnem tam spat seriove, tie praskliny su fakt otravne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
kdyz se nekde povede vysetrit matrial tak za 5 piv me to kamos zavariKentoya píše:moje řeč, za kolik to zvládneš?streetdriver píše:udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK
jinak bych to musel spocitat
a hlavne videt jak to vypada a kolik je ceho potreba jinak by to nemel byt problem
taky by mě to zajímalo ..streetdriver píše:kdyz se nekde povede vysetrit matrial tak za 5 piv me to kamos zavariKentoya píše:moje řeč, za kolik to zvládneš?streetdriver píše:udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK
jinak bych to musel spocitat
a hlavne videt jak to vypada a kolik je ceho potreba jinak by to nemel byt problem
v Modre robia tusim vyfuky na atmo, to je kapanek ina kategoria oproti turbo zvodom.
Titanove zvody su uzasne, ale material asi lacny nebude...Kazdopadne som zvedavy na cenu.
Tu su uzasne zvody, ale cena je dost mastna, ale myslim ze titanove lacnejsie nebudu....
http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category15_1.htm
Titanove zvody su uzasne, ale material asi lacny nebude...Kazdopadne som zvedavy na cenu.
Tu su uzasne zvody, ale cena je dost mastna, ale myslim ze titanove lacnejsie nebudu....
http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category15_1.htm
jj u těch titanovejch je problém s cenou materiálu když jsem dělal v letecké takse zbíral kdejakej odřezek aby se poslal na reciklci... titan má velmi nízkou teoplotu tavení a když se taví krásně světelkujue... tyhle titanové svody budou nádherně zářit když dáš kárce kartáč :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
teplota tavení čistého tiatnu je 1668stupňu...raddy píše:titan ma NIZKU teplotu tavenia? ako nizku?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
malej vícuc pro přiblížení titanu...
Titan - Ti - je kov podobného vzhledu jako ocel. Atomová hmotnost je 47,9, měrná hmotnost 4,51 g/cm3, teplota tavení čistého titanu je 1 668 °C a teplota varu 3400 °C. Čistý titan se dobře mechanicky opracovává. Na vzduchu je stálý i za vyšších teplot, neboť se pokrývá vrstvou kysličníku, která zabraňuje další oxidaci. V žáru pohlcuje kyslík, dusík a vodík, které zvětšují jeho tvrdost a způsobují křehkost. Kovový titan, zahřátý na teplotu 800 °C, snadno reaguje s dusíkem za tvorby nitridu TiN.
Titan reaguje pomalu s kyselinou dusičnou, se zředěnou kyselinou sírovou a se slabými louhy. Rozpouští se v kyselině solné, v lučavce královské a kyselině fluorovodíkové. Dobře odolává mořské vodě. Za zvýšené teploty reaguje i se sírou a halovými prvky, se kterými vytváří prchavé halové sloučeniny.
Kovový titan je dobrým konstrukčním materiálem pro svou velkou odolnost proti korozi, pevnost a odolnost proti teplotám a malou měrnou hmotnost.
Titan se pro svou korozivzdornost dobře uplatňuje i při konstrukci chemických zařízení, kde se používá na potrubí, čerpadla, armatury a jako plátovaný materiál na výrobu nádrží, popř. tepelných výměníků. Slitin na bázi titanu se používá na díly reaktivních letadel, zámořských lodí, turbín, kompresorů aj.
Čistý TiO2 slouží jako barvivo (titanová běloba). Karbid TiC se používá jako součást slinutých karbidů a chlorid TiCl4 k vojenským účelům (zamlžování).
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky