Stránka 1 z 1

Koroze kotoučů

Napsal: 29.09.2007, 09:40
od Caizi
Kluci dá se nějak zabránit korozi kotoučů na nebrzdových místech, aniž bych je stříkal barvou na brzdiče? Nejlepe kdyby byl nějaký bezbarvý lak, který by odolával takové teplotě.

Napsal: 29.09.2007, 09:42
od Design
To by me taky celkem zajimalo tohle.Ja ty moje jak byli rezavy tak sem špachtli oloupal prozačatek je necham jen liznout a pak si koupim zimermany.Tak aby mi pak nerezli ty novy.

Napsal: 29.09.2007, 09:49
od Caizi
Zimmermany mi začali reznout hned...

Napsal: 29.09.2007, 09:53
od Design
A jezdiš v dešti?Mšleno tak jestli když prši normalne vyjedeš ven?Jinak maš vlhko v garaži?

Napsal: 29.09.2007, 09:54
od raddy
napriklad nieco taketo
http://www.versachem.com/catalog.aspx?prodID=67

mimochodom, mam zimmermany asi 4 roky a este som na nich nevidel stopu hrdze, ale to moze byt tym ze auto garazujem.

Napsal: 29.09.2007, 10:44
od blázen
raddy píše:napriklad nieco taketo
http://www.versachem.com/catalog.aspx?prodID=67

mimochodom, mam zimmermany asi 4 roky a este som na nich nevidel stopu hrdze, ale to moze byt tym ze auto garazujem.
patrně v suché garáži..

Napsal: 29.09.2007, 11:29
od tomita
raddy píše:napriklad nieco taketo
http://www.versachem.com/catalog.aspx?prodID=67

mimochodom, mam zimmermany asi 4 roky a este som na nich nevidel stopu hrdze, ale to moze byt tym ze auto garazujem.
No myslim si ze tato pasta je urcena na diely brzdice, urcite nie na kotuc. Natierat kotuc silikonom nie je dobry napad :-D

Nechaj auto stat vonku 2 dni za dazdiveho pocasia a kotuce budes mat hrdzave jedna radost.. :wink:

Napsal: 29.09.2007, 11:30
od Heini
Tak kotouče jsou z ocelolitiny tak není divu že z reznou ale EBC kotouče maj povrchovou úpravu tak asi vydrží o něco déle.

Napsal: 29.09.2007, 11:30
od Design
tak to je jasny aji když ti auto dil stoji ve vlhke garaži se tam udela povlak rzi ale on asi mysli jako rez že se ti to začne loupat.

Napsal: 29.09.2007, 20:36
od jagy
tak o brzdnou plochu nejde ne? projedes, parkrat zabzdis a je to ok. Jde spis o mista, kde to rezne porad.. treba vrchni hrana kotouce, atd. Ted sem cetl nakou diskuzi v USA a taky to resili.. par lidem se osvedcilo to proste striknout... psali 1-2 roky a porad OK.

Napsal: 29.09.2007, 20:44
od Mirek
splichat barvou na trmeny kotouce je zbytecny...pokud nemate teda kotouce tak predimenzovany ze se sotva zahreji...jinak se barva spali, zvlaste to plati pro vnejsi hranu..tam je teplota nejvetsi..ja splichal kotouce barvou jakou mam na trmenech..delal sem stredy a v miste prechodu stredu na plochu kde doseda desticka se barva pali..takze asi takhle...pokud nechcete aby vam rezly kotouce, prodavaji se takovy...mam pocit ze jsou cely cerny

Napsal: 29.09.2007, 22:01
od Caizi
Design píše:A jezdiš v dešti?Mšleno tak jestli když prši normalne vyjedeš ven?Jinak maš vlhko v garaži?
No v dešti jezdím bo ted musím, ale jinak mám auto v garáži. Ty Zimmermany mi začali trošku reznout ještě když nebyli na autě z vzdušné vlhkosti..

Napsal: 29.09.2007, 22:07
od Caizi
Když na nic nepříjdu tak to stříknu černou barvou natřmeny, na te neni poznat, že se spali, a sama nesleze. To co píše raddy by mohlo vyřešit muj problem..snad to odolá teplotě.

Napsal: 04.10.2007, 23:03
od Lukaash
co galvanicke pokoveni? ... zinkovani, niklovani, chromovani :D atd...

Napsal: 05.10.2007, 08:44
od MYSAK
To by svoiji sluzbu vykonalo. u nekterejch kotoucu se to dela (tusim treba EBC) Stejne to casem zacne reznout po krajich u brzdny plochy ale lepsi nez dratem do oka :)