Tlak oleja
Tlak oleja
Zdravim, mam S13 s KO turbom, chcem dat druhe turbo ale nepaci sa mi ze tam nieje ziadny budik tlaku oleja a ani teploty takze neviem nacom som, pretoze turbo ktore tam bolo, bolo zadrete /mohol byt maly tlak/ aby som neodpiekol aj toto ako zistim ze tam ide dobry tlak /ratam kolem 4 bar/ chcem to len raz odmerat. Nechce sa mi davad ziadny budik ani cidlo. Alebo sa nemam coho bat? Mal som pred tym uno turbo takze tam som videl vsetko.
na vstupu do turba je restriktor - nesnizuje tlak ani prutok, ale usmernuje "proud" oleje.. bez restrijtioru turba rychle odchází..MYSAK píše:aha tak to sem nevychytal ale kdyz omezis prutok tak ti kelesne i tlak ne? predpokladam ze je to reseny jen nakou "tryskou"
už to tu bylo omíláno x-krát.. hledej
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
restriktor snižuje průtok oleje,kdyby nesnižoval, olej by přes turbo nestihl odtekat a při hromadícím se tlaku by to byla dýmovnice
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
ano restrikce je malá dírka zúžení profilu atd
jinak nechci flame war ale představme si věž vysokou 10 metrů a dole dírku 1,3 mm a tu věž o průměru třeba 1metr a plnou vody dírkou bude proudit voda řekněme pod tlakem 10 bar představme si, že na spodek té věže přivaříme např hasící přístroj a tou dírkou o průměru 1mm nám půjde voda do toho hasičáku a na dně toho hasičáku bude díka 1cm
a ted se ptám jste si všichni opravdu jistí, že tlak té vody v onom hasičáku bude i na výstupu díry 1cm 10 bar ?
pro porovnání tlak oleje díky čerpadlu 4 bar (alias věž) restriktor 1,3 (dírka 1,3) hasičák (turbo) výstupní díra 1 cm (odvod oleje z turba do vany)
jinak nechci flame war ale představme si věž vysokou 10 metrů a dole dírku 1,3 mm a tu věž o průměru třeba 1metr a plnou vody dírkou bude proudit voda řekněme pod tlakem 10 bar představme si, že na spodek té věže přivaříme např hasící přístroj a tou dírkou o průměru 1mm nám půjde voda do toho hasičáku a na dně toho hasičáku bude díka 1cm
a ted se ptám jste si všichni opravdu jistí, že tlak té vody v onom hasičáku bude i na výstupu díry 1cm 10 bar ?
pro porovnání tlak oleje díky čerpadlu 4 bar (alias věž) restriktor 1,3 (dírka 1,3) hasičák (turbo) výstupní díra 1 cm (odvod oleje z turba do vany)
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ono jde o to,že kdyby restriktor neomezil průtok tak by olej přes turbo nestihl dostatečně rychle odtékat a tvořil by se na vstupu tlak na těsnění a kouřil bys.. průměr bude možná v manuálu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nejak nechapem naco potrebujes priemer toho srobu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den