Stránka 1 z 1

Napsal: 22.07.2004, 21:41
od zorro
Tak?e jsme tu s dal?ím výrobkem...

Tentokráte jde o tzv. Oil Catch Can. Tahle věcička má dost velký význam u přeplňovaných motorů.

Jak jistě víte z vík ventilů a od klikovky vedou hadičky do sání, co? je takzvané odvětrávání klikovky (PCV). V sérii ov?em není ?ádná zachytávací nádr?ka a tudí? motor nasává teplý vzduch "nasycený" olejovými párami, tzn. ?e se tento vzduch dostane do spalovacího prostoru. Bohu?el jak je známo olej sni?uje oktanové číslo paliva a tudí? zvy?uje mo?nost detonací (při zvy?ování výkonu).

Výhody:
1) men?í riziko detonací
2) motor nenasává humus a nepálí ho
3) hadičky z vík ventilů vedou i za váhu vzduchu a tudí? jdou ty olejové páry přes turbo, pak sacím traktem, intercoolerem atd...v?ude se usazuje kondezát, který sni?uje tepelný přenos, co? je docela důle?ité v intercooleru...
4) vzhled :)

Nevýhody:
nenapadají mě...:)

Rozdíl ve výkonu bude opravdu minimální řádově procento mo?ná víc mo?ná míň.

No a jak to vypadá? Zatím jen počítačový model, pří?tí týden budu mít finální produkt. :)

Jak je vidět, podobnost s BOV ventilem čistě důmyslná, abychom to hezky sladili pod kapotou. Uvnitř je "filtrovací soustava", dole výpustný kohout na kondenzát. Nahoře bude potisk podobný jako na BOVech...:)
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23.07.2004, 08:30
od doublejay
<!--QuoteBegin-zorro+Jul 22 2004, 08:41 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (zorro @ Jul 22 2004, 08:41 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nahoře bude potisk podobný jako na BOVech...:)
[/quote]
Ja na BOVu nemam potisk :( Ale je to hezke, celkem by se mi to libilo... Radeji bych ale nejdriv ty vzpery B)

Napsal: 23.07.2004, 09:29
od Bidrin
Za zpo?dění na rozpěrách se moc omlouvám. Máme stra?ně moc práce a taky není úplně nejrychlej?í a nejjednodu??í něco vyzkou?et, kdy? nemáme 200SX v dílně. Matro? na několik ks předních rozpěr u? je dávno doma a Zorro má momentálně prototypy přírub a spojovacích prvků. teď je je?tě potřeba se správně trefit s ohybem a délkou středovýho pásu a bude hotovo.

Bidrin

Napsal: 23.07.2004, 09:47
od doublejay
<!--QuoteBegin-Bidrin+Jul 23 2004, 08:29 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Bidrin @ Jul 23 2004, 08:29 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> teď je je?tě potřeba se správně trefit s ohybem a délkou středovýho pásu a bude hotovo.

Bidrin [/quote]
Drzim palce, po vzpere touzim dlooouha leta... B)

Napsal: 23.07.2004, 21:09
od 935Baby
Co je spatneho na tomto reseni????? Me to prijde uplne super


Obrázek

Misto te modre silikonove hadice se da filtr od KN (stoji cca 950Kc) je to take omyvatelny jako saci filtry :)


Tady je fotka filtru od KN:

Obrázek

Napsal: 23.07.2004, 23:21
od sprinter
Nejlepsi reseni je nadobka+filtr.Nejaky olej prece jen od vacek unika a pouze propojeni vacek+filtr neni nejstastnejsi reseni.

Napsal: 24.07.2004, 10:25
od 935Baby
<!--QuoteBegin-sprinter+Jul 23 2004, 10:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jul 23 2004, 10:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nejlepsi reseni je nadobka+filtr.Nejaky olej prece jen od vacek unika a pouze propojeni vacek+filtr neni nejstastnejsi reseni. [/quote]
Tak tomu nerozumim. :blink:

Ten olej prece nemusi unikat. Tady jde hlavne o to aby se ve vackach nevytvarel pretlak. Kdyz bude unikat nejaky olej tak se zastavi o steny filtru a stece zpet dolu, hlavne jde o ten pretlak a plyny ktere muzou tim filtrem krasne odchazet

Napsal: 24.07.2004, 14:40
od 935Baby
to Zorro:

Co takhle tam dat indikacni trubicku ktera bude ukazovat zaplneni nadrzky. To by bylo dobre ne?

Obrázek