RB25DET R33 vs RB25DET NEO R34
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
RB25DET R33 vs RB25DET NEO R34
Chtel bych timto poprosit cleny dobre ovladajici anglictinu, jestli by se podivali po tematech porovnavajicich tyto motory a jejich zavery.....co sem se snazil procitat ja, narazil jsem na neco ve smyslu ze na vyssi vykony je lepsi R33 RB25, ale NEO R34 je zase uspornejsi a do nizsich vykonu staci? Fakt je ten ze penize mam na ucte a budu brat ten motor na 100%. Takze se musim rozhodnout jaky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
RB25DET R33
Ma variabilni system casovani saci vacky NVCS. Nemam s tim zkusenosti ale myslim ze to bude stejny jako treba SR20DET s casovanim.
Turbo s keramickejma exh. lopatkama kvuli snizeni rotacnich hmot a rychlejsim reakcim.
Potencial kolem 500ps na puvodnich vnitrnostech.
RB25DET NEO (nissan ecology oriented)
Od R33 se lisi NEO hlavou (spodek je stejnej), ma stejnej kompresni pomer 9,0:1 a o neco vetsi taky keramicky turbo (cim se ta hlava lisi to nevim)
Ma taky NVCS.
Mam pocit ze RB25DET NEO mela i NICS (nis. intake control system) ma inhalacni ventil kterej ridi rozdily v sani pri nizkych rychlostech (..nizke zatezi a tockach) a vysokych rychlostech.
NEO motory mely 1/10 emisi nez povolovala soudoba japonska norma a max vykon 280ps kterej povolovala.
Motory s automatem od 1999 mely o 20Nm min.
Maji stejne udelanej mechanismus spojky jako R34 GTR- pull type a masivnejsi prvni 3 stupne prevodovky.
Zerou min paliva.
Obecne co takhle ctu na forech tak tyhle motory nejsou moc vhodny pro zasadni upravy na vykonu kvuli slozitosti elektriky a vsech systemu.
Ja bych bral osobne asi R33 RB25DET kvuli jednoduchosti a cene.
Ma variabilni system casovani saci vacky NVCS. Nemam s tim zkusenosti ale myslim ze to bude stejny jako treba SR20DET s casovanim.
Turbo s keramickejma exh. lopatkama kvuli snizeni rotacnich hmot a rychlejsim reakcim.
Potencial kolem 500ps na puvodnich vnitrnostech.
RB25DET NEO (nissan ecology oriented)
Od R33 se lisi NEO hlavou (spodek je stejnej), ma stejnej kompresni pomer 9,0:1 a o neco vetsi taky keramicky turbo (cim se ta hlava lisi to nevim)
Ma taky NVCS.
Mam pocit ze RB25DET NEO mela i NICS (nis. intake control system) ma inhalacni ventil kterej ridi rozdily v sani pri nizkych rychlostech (..nizke zatezi a tockach) a vysokych rychlostech.
NEO motory mely 1/10 emisi nez povolovala soudoba japonska norma a max vykon 280ps kterej povolovala.
Motory s automatem od 1999 mely o 20Nm min.
Maji stejne udelanej mechanismus spojky jako R34 GTR- pull type a masivnejsi prvni 3 stupne prevodovky.
Zerou min paliva.
Obecne co takhle ctu na forech tak tyhle motory nejsou moc vhodny pro zasadni upravy na vykonu kvuli slozitosti elektriky a vsech systemu.
Ja bych bral osobne asi R33 RB25DET kvuli jednoduchosti a cene.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som tiez bral R33 motor a za zvysne peniaze kupil vacsie turbo, lebo to origo tym ze ma tie lopatky nekovove, tak nema rad zvysenie tlaku. A ked nebudes spokojny tak ja ho kupim (potom ako spravis komplet swap, takze uz budeme vediet co a ako ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Podla mna je najlepsie zobrat predny "clip" z R33. Mas vsetko co potrebujes a este aj nieco navyse (napr. brzdy, pristrojovku).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
za front clip budedopravny jako prase...to uz se ti na paletu nevleze....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Dekuju za reakce zvazil sem vse co zde padlo + to co sem si pohledal na internetu a precijen vemu R34 RB25 NEO.
Je to novejsi motor, ma technologii VVL..
Rozdil v cene mezi R33 a R34 RB je cca 500 dolaru, takze s tim turbem to nebude tak prudky, neni to takovej rozdil aby to zaplatilo turbo...co sem procital skyline forum australsky...1 bar seriove turbo utlaci v pohode..vzhledem k tomu ze nemam v planu special jako ma treba buky a chci s tim jezdit i po silnicich, Neo je ekonomictejsi, ale pritom ma v serii vyssi vykon nez R33 RB...
Je to novejsi motor, ma technologii VVL..
Rozdil v cene mezi R33 a R34 RB je cca 500 dolaru, takze s tim turbem to nebude tak prudky, neni to takovej rozdil aby to zaplatilo turbo...co sem procital skyline forum australsky...1 bar seriove turbo utlaci v pohode..vzhledem k tomu ze nemam v planu special jako ma treba buky a chci s tim jezdit i po silnicich, Neo je ekonomictejsi, ale pritom ma v serii vyssi vykon nez R33 RB...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Neni co dodat,snad len to,ze nech ti plany vydu uplne do bodky a s co najmenej komplikaciami.Mirek píše:Dekuju za reakce zvazil sem vse co zde padlo + to co sem si pohledal na internetu a precijen vemu R34 RB25 NEO.
Je to novejsi motor, ma technologii VVL..
Rozdil v cene mezi R33 a R34 RB je cca 500 dolaru, takze s tim turbem to nebude tak prudky, neni to takovej rozdil aby to zaplatilo turbo...co sem procital skyline forum australsky...1 bar seriove turbo utlaci v pohode..vzhledem k tomu ze nemam v planu special jako ma treba buky a chci s tim jezdit i po silnicich, Neo je ekonomictejsi, ale pritom ma v serii vyssi vykon nez R33 RB...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ked vyhra sportku tak si kupiblázen píše:kup RB26DETT
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak pokud to takhle pujde dal s hledanim R34 RB.....tak asi nakonec budu mit R33 RB S2 JDM stale neodepsalo (ti jedini ho maji v net nabidce) a zbytek firem sice odepsalo, ale nemaji ho
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde