Detonace help!
Detonace help!
Začínaji tak od 4000-5500ot. podle teploty motoru a okolního vzduchu, čim teplejší motor a okolní vzduch tim začínají v nižších otáčkác a je jich víc. Nejdříve jsem vyměnil pumpu za walbro, pal. filtr je nový, zkontroloval vedení a změřil tlak paliva (2,2-3,6kg/cm3) takže ok, vyměnil jsem svíčky, zkoušel jsem i studenější, vyměnil jsem vstřiky, zkoušel sem i jinou AFM, měnil jsem i řídící jednotku a čip, ale nic z toho nepomohlo. Po každé změně sem nuloval ŘJ, taky vždy vyblikala 34... Nenapadá vás ještě něco?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aky benzin tancujes ? No a nic si nepisal o kontrole predstihu.Frelon píše:jo je to knock sensor...ale ty detonace jsou i slyšet, a to docela dost. taky sem zapomněl napsat že jen v plnym boostu..Kentoya píše:jestli je 34 knock senzor (nechce se mi hledat) tak je porušenej drátek a nikoli detonace v bloku
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 14.10.2007, 20:36, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ked uz to aj s tym cinka, tak to mas velmi zle nieco. Skus posunut predstih.Frelon píše:Shell racing, nejhorší benzim sem bral V-power...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
jo to sem taky zapomněl napsat, to sme taky zkoušely, ale žádná změna, předstih je nastaven správně. řešil sem to hodně s Hynkem a Rendou, ale nějak dochází nápady...kenivruh píše:No ked uz to aj s tym cinka, tak to mas velmi zle nieco. Skus posunut predstih.Frelon píše:Shell racing, nejhorší benzim sem bral V-power...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
můj názor je že kdyby ty detonace byli tak velké že je jde hodně slyšet, tak bys propálil seriový píst,ventil,nebo roztopil svíčku, jsi si těma detonacema jistý? pokud ano,zkus snížovat tlak na turbu, tlačíš kolik?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
tlačim seriový tlak, myslím že jsem naměřil 0,6 baru. na to abych propálil píst nejsou tak silné. je to jako když střílíš kuličky ze sapíku na něco kovovýho, něco mezi klepáním a cinkáním...blázen píše:můj názor je že kdyby ty detonace byli tak velké že je jde hodně slyšet, tak bys propálil seriový píst,ventil,nebo roztopil svíčku, jsi si těma detonacema jistý? pokud ano,zkus snížovat tlak na turbu, tlačíš kolik?
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
dobra rada nad zlatoKentoya píše:tak vyndej svíčku a řekni tomu permoníkovi at přestane střílet :-D
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
ako prve si skontroluj, ci nie su vydrate drazky na CAS snimaci a ci nie je vola v ulozeni remenice na kluke, t.j. ci sa ti neposuva predzapal pri zatazeni. nie je vela inych moznosti ako na 0.6 baru mozu vznikat pocutelne detonacie. a bud velmi opatrny, motor chvilu vydrzi pocutelne detonacie, to ako dlho zavisi od ich zavaznosti, co ale uchom tazko zistis. takze opatrne, skontroluj podrobne predzapal a pri skusobnej jazde pri prvych cinknutiach nohu z plynu dole.
problem vyřešen! tímto chci poděkovat Rendovi, ukončil tak moje třítýdení trápení dosti elegantním způsobem, ala odtučňovací kůra - stačilo vyhodit ventil řízení FPR! přesnou funkci tohohle nesmyslu neznám, ale tím že nepracoval jak má, nefungoval i regulátor paliva, takže v zátěži byla směs chudá a docházelo k detonacím. nevím jestli byl ten ventil nefunkční z důvodu nějaké závady, nebo je prostě v kombinaci s chipem stage1 vyřazen. takže budu rád pokud mi někdo ve stručnosti vysvětlí funkci, nebo proč tam ta hnusná věc je, když stačilo tak málo a bylo po motoru...
Naposledy upravil(a) Steve dne 15.10.2007, 20:11, celkem upraveno 1 x.
No FPR je regulator tlaku paliva a upravuje tlak z pumpy na vstrekoch a prebytocne palivo vracia spet do nadze.Na turbo motoroch je ovladany podtlakom(tlakom) a podla toho upravuje aj tlak na vstrekoch 1ku1.
FPR=regulator tlaku paliva,nepomylil si sa trosku?
FPR=regulator tlaku paliva,nepomylil si sa trosku?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk