Má dotázek.
Koukal jsem na historii 200sx a zjistil jsem že do S13kdy se nedávál jen motoru CA18DET.
1.8 L DOHC-I4 (CA18DE)
2.0 L DOHC-I4 (SR20DE), 140 PS
2.0 L DOHC Turbo-I4 (SR20DET)
Nidky jsem si nevšiml že by třeba byla S13ka s CA18DE.
Jo a ještě jakej je rozdíl mezi těmito motory:
CA18S / CA18E CA20E CA18ET VG30E FJ20E
FJ20ET???
Díkec za objasnění.
Jo a ještě rozdíl mezi 180SX a 200SX
Motory ve Dvoukilech
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vies po anglicky aspon trochu ? Tak skus wikipediu, tam je pekne popisane o motoroch aj kde vsade boli.
S13 s CA18DE a od roku 91 s SR20DE bola tusim len v japonsku.
Dalsie otazky tu tiez uz boli rozoberane, takze skus pohladat.
S13 s CA18DE a od roku 91 s SR20DE bola tusim len v japonsku.
Dalsie otazky tu tiez uz boli rozoberane, takze skus pohladat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_180SXkillman píše:myslim že 180sx mela srko a trosku jinej design(narazniky,kouki svetla,litaky... ) ale myslet znamena hovno vedet
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den