EBC

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

EBC

Příspěvek od Fire »

Chci si v brzké době pořídit tudle věcičku,ale nevím zatím jakého výrobce zvolit ... nejsou nějaké testy kvality těchto přístrojů , nebo s čím kdo máte jaké zkušenosti ?
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Re: EBC

Příspěvek od Idaho »

Fire píše:Chci si v brzké době pořídit tudle věcičku,ale nevím zatím jakého výrobce zvolit ... nejsou nějaké testy kvality těchto přístrojů , nebo s čím kdo máte jaké zkušenosti ?
jednoznačne doporučuju greddy a nebo HKS, pokud nevíš cos prachama.
Pokud je ti penez líto a budou ti stači¨t 2-3 pevne nastavené hodnoty ( táímmylsím že t¨za jízdy bdue š přepínat mezi třemi hodnotami, ne že si je nebudeš moct nedky po nastavení s ešroubovákem v ruce zmenit :D ) tak ti na to stačí cca 500,- kč :) funguje to uplne stejne plus se to dá propojit s chlazením atd....
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: EBC

Příspěvek od kenivruh »

Fire píše:Chci si v brzké době pořídit tudle věcičku,ale nevím zatím jakého výrobce zvolit ... nejsou nějaké testy kvality těchto přístrojů , nebo s čím kdo máte jaké zkušenosti ?
Apexi AVC-R. Ja ma Greddy Profec B Spec 2, ale odporucam ten Apexi. Niekde tu na fore je napisane co ma naviac.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Jo jo, odporucam tiez Apexi AVC-R... Nastavujes tlak v Baroch, alebo Psi, alebo kg/cm2 a nie percenta... Ja mam druhu generaciu SUPER AVC-R... :-D
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

nizzmo píše:Jo jo, odporucam tiez Apexi AVC-R... Nastavujes tlak v Baroch, alebo Psi, alebo kg/cm2 a nie percenta... Ja mam druhu generaciu SUPER AVC-R... :-D
vidíš na apexi jsem uplne zapomnel přitom je to u nás asi nejprodávanější :) ( a zatím co jsem videl tak nejvíce "user-friendly" :D )
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

nizzmo píše:Jo jo, odporucam tiez Apexi AVC-R...Ja mam druhu generaciu... :-D
Veteran. Chce to aspon verziu 5. AVC-R stoji skoro 2x tolko ako Greddy Spec 2, takze zavisi ci potrebujes tie funkcie navyse co ma Apexi (najviac sa mi paci pamat na priebeh tlaku).

Greddy je dobre, trosku zdlhavo sa nastavuje, ale ked uz je nastaveny tak drzi tlak perfektne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

kenivruh píše:Greddy je dobre, trosku zdlhavo sa nastavuje, ale ked uz je nastaveny tak drzi tlak perfektne.
Jo jo u mojho Apexi je to rovnake s drzanim tlaku... Jedine co je rozdiel, ze sa da naladit za 2minuty...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Apexi je moc složitej, lepší Greddy.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Heini píše:Apexi je moc složitej, lepší Greddy.
No to je pac sa napajaju aj kable co idu do ECU (na otacky).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

a jak je na tom Blitz SBC-ID?
Obrázek
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

tenhle model mě taky velice zajímá ..
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

Blitz Dual SBC ti uplne staci :-D
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

tomita píše:Blitz Dual SBC ti uplne staci :-D
Tento Blitz je nieco podobne ako Profec Spec 2. SBC i-D III je nieco na urovni toho AVC-R. Ale ked Blitz tak jedine SBC i-Color :geek: Ked sa chce niekto rozhodnut, nech si porovna co ktori ponuka navyse a potom sa rozhodne aj podla ceny. Urcite su vsetky v pohode.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica »

Ja mam furt i-color doma na stole, pac sem lempl a jeste sem si nenasel cas na to ho nahodit. Az prijde IC, tak to nahodim naraz a udelam video.
S14 Zenki
Odpovědět