Walbro
v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
aha , takže pokud chci zvíšit tlak pomocí EBC tak bych si to měl nejspíše pořídit .. ovlivnuje to i spotřebu auta , nebo se jedná jen o to aby dokázal v daném momentu naládovat do motoru víc paliva ?raddy píše:v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie. seriova pumpa je dobra akurat pre seriovy vykon, tesne nad nim sa aktivuje fuel cut a jeden z jeho dovodov je aj prave vykon serioveho cerpadla. navyse, jedna sa o relativne velmi namahanu suciastku, ktorej vykon moze casom klesat spinou, opotrebenim a pod...Fire píše:kdy je ta pumpa v podstatě potřeba ?
A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Design píše:A ja se chtel zeptat když mam ostry vačky tak bych ho asi taky potreboval ne?
Nebo davas ostrejsi vacky a budes jezdit na seriovy tlak?raddy píše:v podstate vzdy ak zvysis tlak serioveho turba ci pouzijes turbo vacsie.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Myslim si ze ne, ostre vacly nemaji podle me vliv na mnozstvi paliva, ale walbrem nic nepokazis. Nicmene na ostre vacky by mela byt upravena ECU a upravena ECU uz asi walbro chtit bude. takez pokud mas prachy kup hoDesign píše:Mam ostrejši vačky a budu jezdit na seriovej tlak potrebuju walbro?Stejnak se naneho chystam
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jde na ni stava? zmer to zkouseckou....jestli ne muze byt v haji pojistka nebo kostra...nebo nema auto imobilizer? ja sem se s tim sral 2 mesice ..imobilizer mi blokoval pal. pumpuDesign píše:Ja walbro stejnak musim koupit dnes sem to složili motor pekne toči ale nejde benzin takže pravdepodobne pumpa v hajzlu To auto nejelo tak 2-3 ¨mesice mohlo se stou pumbou neco stát?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
netusim ted sedim veškole jak čurak a nemužu byt na dilne"! ale psal sem jim otcovi a brachovi co to ted resi ad se kouknou na pojistky ale oni mozna vytahnou pumpu a oskouši ji na baterce nevim psal sem jim to.predtim to auto jezdil pak zavada motoru a asi 3 mesice stalo dnes sme ho dali do kupi a nejde benal k motoru .
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
zmena vaciek za "ostrejsie" ci s vacsim zdvihom ZMENI poziadavky motora na palivo, inac by vymena vaciek nemala ziadny vyznam. Dovod vymeny vaciek je zvysenie prietoku vzduchu a preto samozrejme treba zvysit prietok paliva, to je jasne a logicke. Takze plati ze len mala zmena vaciek nevyzaduje zmenu ECU, pri radikalnejsich vackach to nutne samozrejme je (rovnake je to s tlakom turba, ak sa zvisi len trochu, ECU to dokaze vykompenzovat, ak prilis, tak to ECU nevykompenzuje). Otazka je co su pre turbomotor radikalne vacky...
Kazdopadne zmena vaciek je adekvatna zvyseniu tlaku turba, oba maju jeden a jediny dovod-zvysenie prietoku vzduchu. Ak sa ma zachovat korektna zmes, treba adekvatne zvysit prietok paliva a teda potrebujes pumpu lepsiu ako seriovu.
Kazdopadne zmena vaciek je adekvatna zvyseniu tlaku turba, oba maju jeden a jediny dovod-zvysenie prietoku vzduchu. Ak sa ma zachovat korektna zmes, treba adekvatne zvysit prietok paliva a teda potrebujes pumpu lepsiu ako seriovu.
ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic
jinak ten motor nejde natočit, jelikož vahadla co jsem sehnal na s15 jsou sice stejné ale jiné ve hřbetní výšce a nedovolí zcela zavřít ventily, tudíž ve válcích je nulový tlak a není co zapálit
jinak ten motor nejde natočit, jelikož vahadla co jsem sehnal na s15 jsou sice stejné ale jiné ve hřbetní výšce a nedovolí zcela zavřít ventily, tudíž ve válcích je nulový tlak a není co zapálit
To se franta bohužel bavi o mem motoru
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ