Stránka 1 z 1

Priruba u dumpipe S13/Z32/...

Napsal: 10.11.2007, 12:19
od jagy
Zdravim, zajimalo by me, jestli jsou vsechny priruby u T25 stejne. Myslim prirubu u dump pipe. Podle me by to melo byt u vsech T25 stejne. Dump pipe se tvarem jako takova asi lisit bude, ale priruba by mela byt stejna, si myslim.

I Garrettem prezentovane nakresy prirub maji u vsech T25 to same..
jde mi o to, jestli napr. S13 dump pipe bude pasovat na 300ZX t25...

Napsal: 10.11.2007, 19:23
od jagy
nikdo? :) Co treba fotky priruby dump pipe Z32 a S13 pro porovnani.. ma nkdo moznost udelani fotky?

Napsal: 11.11.2007, 13:51
od blázen
příruba na dumppipe bude stejná,avšak druhá strana dumppipe má pravděpodobně pootočení příruby jiné.. např. dumppipe z S14 a S13 je stejná jen příruba navazující na downpipe je pootočená

Napsal: 11.11.2007, 14:00
od jagy
jj, uz jsem si zjistil ze T25/T28 priruby jsou stejne.. ted jde o to, jestli se do fwd vleze rwd dump pipe...

mate nekdo foto stock S13 dumpipe?

Napsal: 11.11.2007, 16:06
od Martin_534
t25/t28 příruby nejsou stejné, je tam o trochu posunutý šroub

Napsal: 11.11.2007, 21:27
od jagy
tak to asi jen fwd t28/t25...

Napsal: 12.11.2007, 01:14
od Kentoya
s tříkila jsem nezkoušel t25 tak nevím, ale klasický t25 a klasická t28, má jeden šroub z pěti posunutý o 1 mm jinak stejné

Napsal: 12.11.2007, 01:22
od Marena
Z32 ma jinak 2 srouby(stefty), jsou posunute o celkem dost(nejake propilovani nepomuze). Tedy oproti T25 z 200SX.
Pro zajemce bych to mohl vyfotit.

Napsal: 12.11.2007, 01:31
od Kentoya
Marena píše:Z32 ma jinak 2 srouby(stefty), jsou posunute o celkem dost(nejake propilovani nepomuze). Tedy oproti T25 z 200SX.
Pro zajemce bych to mohl vyfotit.
důležitá informace

Napsal: 12.11.2007, 08:24
od jagy
foto by bylo fajn.. kazdopadne to vypada tak, ze si budu muset nechat dump pipe (jpipe) nechat delat. Ma s tim nekdo zkusenosti?

Napsal: 13.11.2007, 20:42
od Marena
Takze jsem Vam to vyfotil a pritom objevil ameriku...
Turbo ze Z32 ktere mam ma toto oznaceni:
UF 0131J
14411-40F11
466073-5

Hned mi prislo ze housing z 200sx ma vetsi diru pro vrtuli a vetsi klapku WG. Otevrel jsem WG a i tyto diry jssou na 200sx vetsi.
No tak jsem omeril turbinove vrtulky a hle(desetiny berte s rezervou,neslo to uplne presne zmerit):
200sx ma inducer/exducer 52,6/41,6mm
300zx ma mensi 46,7/39mm.

Kompresorova vrtulka je ale naprosto totozna s 200sx. Takze je po mytu ze turbo z 200sx je stejne jako bi turbo 300zx (konkretne tedy S13 vs z32).


Obrázek

Obrázek

Napsal: 13.11.2007, 20:45
od Kentoya
tak to by potom mělo mít na dvoukilu lepší náběh turbo s tříkila protože výfuk je podobný jako na T2, a když jsem složil T2 výfuk na T25 sání, tak to byl masakr

Napsal: 13.11.2007, 20:52
od Marena
No T2ku tu mam taky a tam je turbina totalne mrnava, nedokazu si to predstavit na 200sx...

Jinak oba ty housingy na fotkach jsou AR .64

EDIT:
Takze podle cisla a katalogu ma tohle konkretni turbo z 300zx oznaceni TB2209 (na stitku bylo jen to co jsem uz vypsal, navic nerucim za 100% presnost, stitek je v nic moc stavu).

Napsal: 13.11.2007, 22:21
od jagy
kua, tak to se zas komplikuje :? Nechal jsem si udelat prirubu na dump pipe dle Garrett nakresu z GT2560 nebo tak nejak.. ale jak vidim, tak 300ZX turbo ma 4 srouby pouze.. ikdyz by nemel byt problem pripadne diry prevrtat.. no bude to jeste zajimave teda.. :-D

Marena: moc diky za foto!

Napsal: 14.11.2007, 21:10
od Marena
A jeste jsem zjistil aby vse bylo 100%. Ze housing z 300zx ma AR .63 tedy ne .64 jak jsem psal predtim.