Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX
Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX
Uz jsem z toho naprosto otraveny, nikde nemuzu sehnat spravnou koncovku na pancerovanou hadici.
Zavit je to 11ka, dokonce nejaky Withworth.
Takze sehnat byt i jen zavitnik(ocku) je nemozne.
Neni to urcnene na 200sx, takze ty pripravene pancerove hadice mi nepomuzou, leda tak z nich vzit tu koncovku...
Pomuze mi nekdo? Specha
Zavit je to 11ka, dokonce nejaky Withworth.
Takze sehnat byt i jen zavitnik(ocku) je nemozne.
Neni to urcnene na 200sx, takze ty pripravene pancerove hadice mi nepomuzou, leda tak z nich vzit tu koncovku...
Pomuze mi nekdo? Specha
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX
Ked myslis zavit na turbe tak to neni 11ka. Uz to tu bolo velakrat. Je to special zavit 7/16-24 UNF inverted flare.Marena píše:Uz jsem z toho naprosto otraveny, nikde nemuzu sehnat spravnou koncovku na pancerovanou hadici.
Zavit je to 11ka, dokonce nejaky Withworth.
Takze sehnat byt i jen zavitnik(ocku) je nemozne.
Neni to urcnene na 200sx, takze ty pripravene pancerove hadice mi nepomuzou, leda tak z nich vzit tu koncovku...
Pomuze mi nekdo? Specha
forum/viewtopic.php?t=10677&highlight=unf
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=skuMarena píše:No panejo, tak to jestli nekde sezenu...
Zatim to vypada, ze necham predelat zavit primo v turbu na nejakou dostupnou 12tku.
Tu druhu stranu uz maju vsade. Hansaflex a tak.
Skus kontaktovat http://www.swagelok.cz/ mozno budu mat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vsetky origo garrett maju taky, len cinske faky maju metricky.Marena píše:Zajimave. No uz jsem predal cele turbo na predelani zavitu, tak se uvidi. Maximalne se koupi jine turbo s inteligentnejsim zavitem :-D
Ten odkaz si ukladam, diky
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
T3ka ma bud na prirubu(jako odtok) a nebo ma jemnou 10ku zavit. T2ka ma myslim 10ku nebo 12ku jemny. To normalne sezenu, ale tenhle paskvil nikde.kenivruh píše:Vsetky origo garrett maju taky, len cinske faky maju metricky.Marena píše:Zajimave. No uz jsem predal cele turbo na predelani zavitu, tak se uvidi. Maximalne se koupi jine turbo s inteligentnejsim zavitem :-D
Ten odkaz si ukladam, diky
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
no problemo mam jich nekolik!!!!!
rad bych ti ho poslal ale nemam jak jsem mimo CR ale poradim ti nech si ho vysoustruzit ja jsem dal za dva 300kc cekal jsem na ne 30 minut 100% podle origose
200sx a 180sx-47tis km
Diky, nakonec to tedy dopadlo, ze mi presoustruzil zavit na pancerove hadici a v turbu na nejakou asi M12x1 . Jen verim ze do turba nenapadali zadne spony, prolil jsem to obracene olejem a snazil se to profouknout.
Jinak budu stale hledat nejakou dilnu, kde maji takovy soustruh, na kterem by to zvladli. Jak pisete podle originalu...
Jinak budu stale hledat nejakou dilnu, kde maji takovy soustruh, na kterem by to zvladli. Jak pisete podle originalu...
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řekni si co budeš potřebovat popřípade dej výkres a není problém to zařídit dělám kostruktéra a dílnu s PC řízenými i klasickými stroji máme včetně veškerých možných závitníků a nějaké seženu i witvorťácký.Marena píše:Diky, nakonec to tedy dopadlo, ze mi presoustruzil zavit na pancerove hadici a v turbu na nejakou asi M12x1 . Jen verim ze do turba nenapadali zadne spony, prolil jsem to obracene olejem a snazil se to profouknout.
Jinak budu stale hledat nejakou dilnu, kde maji takovy soustruh, na kterem by to zvladli. Jak pisete podle originalu...
Diky, priste si to musim naplanovat lepe casove. Potreboval jsem to co nejdrive, jinak bych na turbo nenechal vubec sahat.Vladislav Bureš píše:Řekni si co budeš potřebovat popřípade dej výkres a není problém to zařídit dělám kostruktéra a dílnu s PC řízenými i klasickými stroji máme včetně veškerých možných závitníků a nějaké seženu i witvorťácký.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...