klesajici otacky pri nastartovani

otázky a odpovědi technického rázu
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

klesajici otacky pri nastartovani

Příspěvek od q.u.a.s.t »

co delat kdyz musim prez brzdu vzdycky napumpovat tlak v brzdach(seslapnout tak 4*pedal) aby drzely tacky pri nastartovani???.......prej stací odvzdusnit.........?
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Nejaky divny jak by mohl mit posilovac vliv na klesani otacek motoru?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t »

to bych taky rad vedel 8) .......nejsem mechanik ale jak to parkrat neselapnu tak mi pak nedrzi otacky
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

problém najdeš v přívodu vzduchu do posilovače,nebo ve vadném posilovači.. pokud to teda souvisí se sešlápnutím, tuším je na té hadici jednosměrná propojka..tak si to vše zkontroluj
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t »

nj musim seslapnout ...na zacatku prosince to budu davat k jednomu mechanikovi tak at vim co mu mam rict.diky :wink:
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Kdyby nebyl posilovac tesny tak by ti to muselo spatne brzdit. A tobe se zda se musis hodne silne slapat na brzdu?

Jinak v servisnim manualu je test na vzduchotesnot posilovace brzd:

a)nastartovat motor a vypnout po jedne nebo dvou minutach. Pomalu nekolikrat stlacit pedal. Pokud pedal po prvnim seslapnuti jde dolu a zdvih se plynule snizuje po druhem a tretim seslapnuti tak posilovac tesni
b)stlacit brzdovy pedal pri nastartovanem motoru, vypnout motor a soucasne nechat stlaceny pedal. Pokud neni zmena ve zdvihu pedalu behem 30 sekund tak je posilovac tesny.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t »

abych to popsal celkove.....kdyz parkrat seslapnu brzdy pred nastartovanim tak mi otacky vylitnou na normal 800-900otacek ale kdyz u nastartovanyho motoru mackam znova brzdy tak se mi otacky meni +- 200....nekdy se to ustali jindy ne...taky se mi parkrat stalo ze pri zastaveni mi spadli na nulu a chciplo to nebo jsem musel zmacknout plyn a pak zase napumpovat brzdy .....tlak pri vypnuti se nemeni v pedale brzdy......takze .........?
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

To vypada jak kdyby ti to pres posilovac prisavalo vzduch nebo tak enco.. zkus tu hadici co de do posilovace zacpat jak se to bude chovat
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

A jak se chovalo auto pred tim nez se ti objevila tahle zavada? Otacky pri startu studeneho motoru byli na cca 1200-1400?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t »

mam to uz takhle rok:)
q.u.a.s.t
user
Příspěvky: 82
Registrován: 31.05.2007, 12:09
Bydliště: Trutnov ----Cheb

Příspěvek od q.u.a.s.t »

nemuze byt nejaka vadna pumpa nebo tak neco?????
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

A uz jsi zkousel to ce psal Misak...odpojit hadici co jde do posilovace a oba konce zaslepit a zkusit nastartovat?

Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu... :lol: :lol: :lol:

to jo no to by nendopadlo dobre

jo prubni to ucpat ponevadz to fakt vypada ze ti tam de furt vzduch z posilovace.
nevim jak je to u nissanka, ale u fadla tam je jednocestnej ventil tak jestli neni ko
EDIT to je vlastne blbost, protoze zavira na opacnou stranu smerem do posilovace :oops:
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

ten ventil je na sx taky.. a prave ze zavira tak aby to z posilovace vysalo ale obracene ne (docela logicky :) ) takze je mozny ze saje co nema
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no dyk jo
zavira tak aby nesel vzduch do posilovace
takze ventilem to neni protoze smerem do sani pousti ikdyz je ok
Odpovědět