klesajici otacky pri nastartovani
klesajici otacky pri nastartovani
co delat kdyz musim prez brzdu vzdycky napumpovat tlak v brzdach(seslapnout tak 4*pedal) aby drzely tacky pri nastartovani???.......prej stací odvzdusnit.........?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
problém najdeš v přívodu vzduchu do posilovače,nebo ve vadném posilovači.. pokud to teda souvisí se sešlápnutím, tuším je na té hadici jednosměrná propojka..tak si to vše zkontroluj
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby nebyl posilovac tesny tak by ti to muselo spatne brzdit. A tobe se zda se musis hodne silne slapat na brzdu?
Jinak v servisnim manualu je test na vzduchotesnot posilovace brzd:
a)nastartovat motor a vypnout po jedne nebo dvou minutach. Pomalu nekolikrat stlacit pedal. Pokud pedal po prvnim seslapnuti jde dolu a zdvih se plynule snizuje po druhem a tretim seslapnuti tak posilovac tesni
b)stlacit brzdovy pedal pri nastartovanem motoru, vypnout motor a soucasne nechat stlaceny pedal. Pokud neni zmena ve zdvihu pedalu behem 30 sekund tak je posilovac tesny.
Jinak v servisnim manualu je test na vzduchotesnot posilovace brzd:
a)nastartovat motor a vypnout po jedne nebo dvou minutach. Pomalu nekolikrat stlacit pedal. Pokud pedal po prvnim seslapnuti jde dolu a zdvih se plynule snizuje po druhem a tretim seslapnuti tak posilovac tesni
b)stlacit brzdovy pedal pri nastartovanem motoru, vypnout motor a soucasne nechat stlaceny pedal. Pokud neni zmena ve zdvihu pedalu behem 30 sekund tak je posilovac tesny.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
abych to popsal celkove.....kdyz parkrat seslapnu brzdy pred nastartovanim tak mi otacky vylitnou na normal 800-900otacek ale kdyz u nastartovanyho motoru mackam znova brzdy tak se mi otacky meni +- 200....nekdy se to ustali jindy ne...taky se mi parkrat stalo ze pri zastaveni mi spadli na nulu a chciplo to nebo jsem musel zmacknout plyn a pak zase napumpovat brzdy .....tlak pri vypnuti se nemeni v pedale brzdy......takze .........?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
A jak se chovalo auto pred tim nez se ti objevila tahle zavada? Otacky pri startu studeneho motoru byli na cca 1200-1400?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
A uz jsi zkousel to ce psal Misak...odpojit hadici co jde do posilovace a oba konce zaslepit a zkusit nastartovat?
Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
to jo no to by nendopadlo dobre
jo prubni to ucpat ponevadz to fakt vypada ze ti tam de furt vzduch z posilovace.
nevim jak je to u nissanka, ale u fadla tam je jednocestnej ventil tak jestli neni ko
EDIT to je vlastne blbost, protoze zavira na opacnou stranu smerem do posilovace
to jo no to by nendopadlo dobre
jo prubni to ucpat ponevadz to fakt vypada ze ti tam de furt vzduch z posilovace.
nevim jak je to u nissanka, ale u fadla tam je jednocestnej ventil tak jestli neni ko
EDIT to je vlastne blbost, protoze zavira na opacnou stranu smerem do posilovace
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: