OT: dušení, ztráta výkonu
OT: dušení, ztráta výkonu
Mám problém, ot proto že nejsem majitelem 200SX (bohužel) ale atmosférové Toyoty s motorem 3S-GE
Jelikož je tady hodně lidí co mají motory prolezlé do šroubku a snad není fóra kde by se pohybovalo tolik znalých lidí poptám se zde, snad to nevadí (na Toyota fóru neúspšně).
Jde o to že pokud jedu dejme tomu 40 na dvojiku 3tis ot/min a následně chci přidat trošku plynu nic se neděje, tak přidám ještě více plynu abych zrychlil a až po cca 3-5 vteřinách auto cukne a v ekonoměru mi hned skočí "non economy" kontrolka. Někdy pomůže když protočím otáčky do červených ale dělat to za studena opravdu nechci.
Měněno: vstřiky, filtr, svíčky, lambda, seřízený předstih
má někdo nápad na co se kouknout? + mě trapí vysoká spotřeba, nad 15l u 2.0 NA 110kW
Jelikož je tady hodně lidí co mají motory prolezlé do šroubku a snad není fóra kde by se pohybovalo tolik znalých lidí poptám se zde, snad to nevadí (na Toyota fóru neúspšně).
Jde o to že pokud jedu dejme tomu 40 na dvojiku 3tis ot/min a následně chci přidat trošku plynu nic se neděje, tak přidám ještě více plynu abych zrychlil a až po cca 3-5 vteřinách auto cukne a v ekonoměru mi hned skočí "non economy" kontrolka. Někdy pomůže když protočím otáčky do červených ale dělat to za studena opravdu nechci.
Měněno: vstřiky, filtr, svíčky, lambda, seřízený předstih
má někdo nápad na co se kouknout? + mě trapí vysoká spotřeba, nad 15l u 2.0 NA 110kW
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jak je to u toyoty...ale nissan ma 3 kontakty z klapky tusim....na dva znich se ma zapojit odporovej merak a natacenim klapky by plynule mel jit odpor nahoru pokud si to dobre pamatuju.....pokud je tam hluchy misto nebo se nic nedeje a pak ten odpor vyskoci na vysokou hodnotu je v haji to TPSko.avenger píše:Přesně toto mi poradila Leňulka, ano senzor má, mohu se zeptat jak a čím proměřit? S takovýmahle věcma nemám takové zkušenosti :-)Mirek píše:ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
Edit: jeste se optam...otacky sou v poradku? jak volnobezne tak provozni? Vysoka spotreba a ta reakce na plyn nemusi mit spolecnou pricinu (ale muzou) U felicie co ma mlada (MPi) Je taky problem s palivem....pres VAG to hlasi ze je lambda ok, ale porad to jede na bohatou smes (spotreba nekde u 10L). Nepovedlo se mi zatim dojit na to cim to je.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Přesně tak to je i tu, jen si od někoho musím půjčit odporový měřák, škofa že všichni jste tak mimo mě, určitě by jste přišli na to kde je chyba, takhle se těžko problém popisuje. Otáčky 1300/950 (studený/zahřátý motor)Mirek píše:Nevim jak je to u toyoty...ale nissan ma 3 kontakty z klapky tusim....na dva znich se ma zapojit odporovej merak a natacenim klapky by plynule mel jit odpor nahoru pokud si to dobre pamatuju.....pokud je tam hluchy misto nebo se nic nedeje a pak ten odpor vyskoci na vysokou hodnotu je v haji to TPSko.avenger píše:Přesně toto mi poradila Leňulka, ano senzor má, mohu se zeptat jak a čím proměřit? S takovýmahle věcma nemám takové zkušenosti :-)Mirek píše:ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
Edit: jeste se optam...otacky sou v poradku? jak volnobezne tak provozni? Vysoka spotreba a ta reakce na plyn nemusi mit spolecnou pricinu (ale muzou) U felicie co ma mlada (MPi) Je taky problem s palivem....pres VAG to hlasi ze je lambda ok, ale porad to jede na bohatou smes (spotreba nekde u 10L). Nepovedlo se mi zatim dojit na to cim to je.
takže zatím mam v oku tyhle závady
1)senzor natočení klapky
2)kabely,palec rozdělovače
3)čerpadlo a regulátor tlaku paliva
4)váha vzduchu
jinak manuál mám takže si to tam nějak dohledám
děkuju za typy, určitě se na všechny tyto věci podívám
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti to neva ,zkus napsat odkud si,třeba ti někdo pomůže přímo.Je to snažší než si dopisovat.... Jinak spousta rad je tady správnejch,akorát jak píšeš,tak s tím nemáš tolik zkušeností a proto budeš muset zkoušet všechno a postupem se dostat k problému....Zkušenější by šel po tom nejpravděpodobnějšim,ale jinak mnoho zdaru a ať se ti to podaří dát co nejdřív a co nejlevněji dokupy......
Děkuji :-)
Další poznatek problému je že to nereagovaní je spíše za studena, když se auto zahřeje tak se zdá že otáčky fungují bez problémů. A další věc, motor(otáčky) špatně reagují na plyn (na neutrál a pevní stupeň při rozjezdu) a to tak že je tam značná prodleva.přidám plyn a až za vteřínu jde do otáček, myslel jsem že je to povoleným lanovodem ale po kontrole je ok a hlavně v dalších stupních reaguje hned bez prodlevy v prvních centimetrech sešlápnutí plynu
takže to typuji na váhu vzduchu, čidlo teploty nasávaného vzduchu a snímač polohy klapky, snad o víkendu se dostanu ke známému tak snad se něco vyřeší.
Další poznatek problému je že to nereagovaní je spíše za studena, když se auto zahřeje tak se zdá že otáčky fungují bez problémů. A další věc, motor(otáčky) špatně reagují na plyn (na neutrál a pevní stupeň při rozjezdu) a to tak že je tam značná prodleva.přidám plyn a až za vteřínu jde do otáček, myslel jsem že je to povoleným lanovodem ale po kontrole je ok a hlavně v dalších stupních reaguje hned bez prodlevy v prvních centimetrech sešlápnutí plynu
takže to typuji na váhu vzduchu, čidlo teploty nasávaného vzduchu a snímač polohy klapky, snad o víkendu se dostanu ke známému tak snad se něco vyřeší.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ee..TPS nove..popripade ok z vrakace....avenger píše:ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
TPS na SXo stojí litr, na toyotu nebude IMHO o moc dražší ...avenger píše:ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart