Páteční hrátky s 996 Carrera
Páteční hrátky s 996 Carrera
Tak jsem měl možnost vyzkoušet další fajn auto - 996ku Carreru. Super svezení, jedno z mála aut do kterých jsem sedl a hned se cítil jako doma.
Jinak okamžitý zátah z libovolných otáček, krásný zvuk, citlivé řízení a famózní brzdy. A tlačítko PSM (stabilizace) bych přejmenoval na Drift on/off
Ale stejně myslím že dobře naladěné SXo stage 2 by s ním dokázalo držet krok
Jinak okamžitý zátah z libovolných otáček, krásný zvuk, citlivé řízení a famózní brzdy. A tlačítko PSM (stabilizace) bych přejmenoval na Drift on/off
Ale stejně myslím že dobře naladěné SXo stage 2 by s ním dokázalo držet krok
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
dyt mame takovy japonsky kinder Ferrari, tak cemu se divisblázen píše:to jako skutečně by sním dokázalo SX držet krok? to je dobrej shit to porshe
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Myslím že jo. Já řídil tu slabší verzi ještě s 3.4l motorem (300 kobyl), takže si stojím za tím, že dobře upravené S2 SXo (280 koní) s upraveným podvozkem a brzdama chytalo (i vzhledem k o 100kg nižší váze)...blázen píše:to jako skutečně by sním dokázalo SX držet krok? to je dobrej shit to porshe
Vem si za kolik jsi dal stovku ty.....Carrera ji dá za 4.9s a to je už ta novější verze (320 koní)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Tak, jak je o level výš Carrera S oproti obyč autům, tak je GT3 výš oproti Carreře S, natož "obyč" Carreře :-)Peca píše:No_name: Je moc dobra, soudruzi v NDR asi vazne vi co delaji Schopnosti GT3 si ani neumim predstavit
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13