Jak na pruzny laminat?

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Jak na pruzny laminat?

Příspěvek od Mirek »

Nevite nekdo jake prvky pouzit abych dosahl pruznosti laminatu jako maji origo japonske pruzne narazniky? Predem diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

No mozno uhlikove vlakno, cize karbon...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

pružnost nezávisí tak úplně na typu vlákna, ale na pryskyřici kterou použiješ, protože ta udává tuto vlastnost. Takže pro pružné díly sice karbon bude lepší, ale a to je důležité musíš správně zvolit pryskyřici a neudělat tloušťku toho dílu silnou, aby to mělo možnost pracovat. Jinak některé další nutné věci pro zpracování jsou popsané v forum/viewtopic.php?t=11870&postdays=0& ... sc&start=0
Více by k tomu mohl říci OtasMT když se tím živí, jestli dělá i pružné věci.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

uhlikova tkanina je draha jako svin :D
myslim ze cela finta je opravdu jak psal Bures jen v ty pryskyrici.... havel ma v nabidce nejakou pruznou... http://www.havel-composites.com/shop/17 ... html?pls=0
a pak se taky asi ocekava ze tam nebude moc kitu na tom, jinak bude nakonec praskat ten :D

ale osobne bych to neresil, o moc pruznejsi nez normalni laminat to nebude a kdyz to dostane ranu praskne to tak jako tak :D nejvice ohrozeny mista bych vyztuzil rohy hranky apod. napr zevnitr pridanim vice vrstev tkaniny nebo jen mistama dat kus uhlikovy tkaniny....

kdysi sem mel naraznik a lizatko spodni bylo vypatlany zevnitr cca 5mm silnou a jeste vyplneny PU penou :D vrstvou a brousilo o zem pri kazdy ceste, bylo cely obrouseny ale nikdy neprasklo i pri tvrdsich narazech

btw. ja se tim nezivim, je to moje hobby :-D a momentalne sem nezamestnanej tak nic jinyho nedelam :roll:
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

otasTM píše:uhlikova tkanina je draha jako svin :D
myslim ze cela finta je opravdu jak psal Bures jen v ty pryskyrici.... havel ma v nabidce nejakou pruznou... http://www.havel-composites.com/shop/17 ... html?pls=0
a pak se taky asi ocekava ze tam nebude moc kitu na tom, jinak bude nakonec praskat ten :D

ale osobne bych to neresil, o moc pruznejsi nez normalni laminat to nebude a kdyz to dostane ranu praskne to tak jako tak :D nejvice ohrozeny mista bych vyztuzil rohy hranky apod. napr zevnitr pridanim vice vrstev tkaniny nebo jen mistama dat kus uhlikovy tkaniny....

kdysi sem mel naraznik a lizatko spodni bylo vypatlany zevnitr cca 5mm silnou a jeste vyplneny PU penou :D vrstvou a brousilo o zem pri kazdy ceste, bylo cely obrouseny ale nikdy neprasklo i pri tvrdsich narazech

btw. ja se tim nezivim, je to moje hobby :-D a momentalne sem nezamestnanej tak nic jinyho nedelam :roll:

tak mam dotaz na tve hobby...:)

co by stala kopie predniho narazniku z karbonu nebo kevlaru...pletu si to ...ktera by byla tlak tlusta aby aspon "zachovala svuj tvar" ale jinak total odlehcena...a na auto namontovana pouze na rychloupinaky...cili v pripade tukecu by se celej naraznik bud ohnul a vratil se do puvodni pozice anebo celej upadl...proste uplne lehkej naraznik z tenkyho matrosu...?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

otas...nejak to delat museji...a je to o dost pruznejsi nez obyc laminat.......v jednom videu ten naraznik chytnou na koncich..protoci ho kontra do vyvrtky a kdyz to pusti srovna se bez sebemensiho poskozeni..tohle udelej s laminatovym naraznikem klasikou a budes zametat kousky narazniku po cely mistnosti ;)

Edit: nejde mi o to ze bych chtel okopcit nejakej naraznik z venku abych usetril...chci si udelat svoji decentku ktera se bude hodit ke zbytku auta a chci to udelat ze stejnyho matrose....napsal sem do nejakych firem co delaji s laminem jestli poradi jake materialy pouzit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

a je to stopro laminat? :scratch: koukni co nabizi ten havel, pise "extremne pruzna" :D
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

je to laminat...tady je video prahu..naraznik sem nenasel.

High quality flexible fiberglass manufacturing has finally emerged in the body kit industry for 2006. We invite you to check out our line of high quality flexible body kits covering over 800 applications. These body kits feature unparalleled flexibility and a glossy smooth gel coat finish that makes the body shops job of painting our parts much easier than standard fiberglass body kits.

Flex fiber parts are manufactured using a state of the art composite formula that allows our parts to have flexibility never before seen from a fiberglass product. In the past fiberglass parts have always had a reputation of being hard to install and were extremely fragile for daily driving. Those days are now over as our Flex Fiber line offers all the pros of fiberglass such as repairability, light weight, and low cost and now adding the flexibility associated with urethane products.

We are able to sell our product line at a price much lower than urethane due to the inexpensive manufacturing process on fiberglass based parts. Until this year the only option for ultra flexible ground effects and body kits was urethane which is very expensive to prototype and produce parts and resulting in the selling price to be much higher than the kits we now offer. Our Flex Fiber Body Kits offer nearly the same flexibility and durability but at a fraction of the cost as well as coming in much lighter than urethane bumpers which tend to sag on the vehicle due to the weight.

Whether you are looking for a honda civic body kit or a chevrolet cavalier body kit we have you covered on most imports and domestic sport compact cars.

We have included a video link below to show the flexibility of a Flex Fiber Side Skirt.

http://www.flexfiberbodykits.com/video/flexmovie.mov

nebo varianta pro WMP:
http://www.flexfiberbodykits.com/video/flexmovie.wmv
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

tak to je mazec :-D :shock:

z textu sem pochopil ze se jedna o sklovlakno... rekl bych ze kdyz se to udela z klasicky skelny rohoze (kdyz se prosyti jde lehce tvarovat i pres rohy a hrany apod) ja tim laminoval skoro vsechno, pro ukazku http://www.havel-composites.com/shop/87 ... html?pls=0
a kdyz se prosyti tou "extra pruznou" pryskirici tak by to melo bejt ono :)

pokud ne tak bych rek ze problem bude v tom ze se to v CR tyhle materialy vubec neprodavaj :-D
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

podle mě v tom videu kecaj, viděl jsem naživo nárazník, co měl mít vlastnosti stejný jako na videu a skutek utek, byl to obyč šit, co stejně nepasoval

jinak super matroš je polyurethan, tam to opravdu takle funguje
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

polyurethan ...to asi nebude na domaci vyrobu ze :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět