Stránka 1 z 1
Ulozenie motora a prevodovky z HLINIKU na pevno
Napsal: 12.12.2007, 13:01
od remo
toto som pocul ze maju chalni vyrobene a pouzite na autach
co si o tom myslite??
ma zmysel, vyhody, a samozrejmost je asi nizsia cena ako napr. Nismo
Napsal: 12.12.2007, 13:19
od raddy
vyttttrrrrrassssie ti vssssetkkky zzzzubbbby, alebo zeby nie?
Napsal: 12.12.2007, 13:49
od remo
to by mi zas az tak nevadilo
kedze uz tam mam apex podvozok a jazdim tak 1-3 dni v mesiaci max a to len na zabavu, takze vtedy sa komfort jazdy az tak nehlada
skor vsetko aby fungovalo presne, drsne a zuuuuurivo
Napsal: 12.12.2007, 13:55
od Vladislav Bureš
Jde také o to, že vybrace poškozují veškeré spoje, ať už jde o šroubované nebo lepené, ale hlavně svařované nejde jen o komfort, ale o eliminaci vybrací a poruchy s destrukcema některých částí a spojů, ona ani elektronika nemá ráda vybrace. Ve fabrikách vědi proč to ukládají pružně.
Napsal: 12.12.2007, 17:24
od raddy
presne tak, vypadaju ti vsetky mozne sroby, poodiera sa izolacia na kabloch a pod...a to ze by ti to nevadilo by som nepovedal, zrejme asi nemas predstavu ake byto bolo :-D
Napsal: 12.12.2007, 22:07
od remo
preto sa na to pyatm pani
aby som vedel co od toho cakat, teraz som sa v takom viezol pri driftoch a nic zasadne to nebolo a myslim ze s tym nabehali kopu km a zatial im vsetko fici do pohody
Napsal: 13.12.2007, 13:40
od Goodziller
No jo, ale driftcar maji vetsinou vsechny svarovane spoje jeste v jedne az ve dvou radach dodatecne prevarene...
Napsal: 13.12.2007, 16:51
od remo
oni zatgial nemaju co som videl nic navyse
jedine tam je klietka