Stránka 1 z 1
					
				Ulozenie motora a prevodovky z HLINIKU na pevno
				Napsal: 12.12.2007, 13:01
				od remo
				toto som pocul ze maju chalni vyrobene a pouzite na autach
co si o tom myslite??
ma zmysel, vyhody, a samozrejmost je asi nizsia cena ako napr. Nismo
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2007, 13:19
				od raddy
				vyttttrrrrrassssie ti vssssetkkky zzzzubbbby, alebo zeby nie?
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2007, 13:49
				od remo
				to by mi zas az tak nevadilo
kedze uz tam mam apex podvozok a jazdim tak 1-3 dni v mesiaci max a to len na zabavu, takze vtedy sa komfort jazdy az tak nehlada
skor vsetko aby fungovalo presne, drsne a zuuuuurivo 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2007, 13:55
				od Vladislav Bureš
				Jde také o to, že vybrace poškozují veškeré spoje, ať už jde o šroubované nebo lepené, ale hlavně svařované nejde jen o komfort, ale o eliminaci vybrací a poruchy s destrukcema některých částí a spojů, ona ani elektronika nemá ráda vybrace. Ve fabrikách vědi proč to ukládají pružně.
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2007, 17:24
				od raddy
				presne tak, vypadaju ti vsetky mozne sroby, poodiera sa izolacia na kabloch a pod...a to ze by ti to nevadilo by som nepovedal, zrejme asi nemas predstavu ake byto bolo :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2007, 22:07
				od remo
				preto sa na to pyatm pani
aby som vedel co od toho cakat, teraz som sa v takom viezol pri driftoch a nic zasadne to nebolo a myslim ze s tym nabehali kopu km a zatial im vsetko fici do pohody
			 
			
					
				
				Napsal: 13.12.2007, 13:40
				od Goodziller
				No jo, ale driftcar maji vetsinou vsechny svarovane spoje jeste v jedne az ve dvou radach dodatecne prevarene...
			 
			
					
				
				Napsal: 13.12.2007, 16:51
				od remo
				oni zatgial nemaju co som videl nic navyse
jedine tam je klietka