Stránka 1 z 1
					
				240SX s13 vs. 200SX s13
				Napsal: 21.07.2005, 20:23
				od FlowerMan
				Cusss lidičky chtel bych si pořídit 200sx a chtel bych se zeptat jak je to s tuning dilama...na netu sme nasel vyfuky od Apexi,HKS atd a spoustu jinyhc dilu ale pouze na 240SX tak me zajima jestli to pasne na tu 200SX...a jaky je tedy mezi nima rozdil nekde sem zaslechl ze 240SX je pro americky trh 2.4 obsah NO TURBO,ale nevim to jiste a nevim jestli se i jiny dily nelisi diky za vycerpavajici odpovedi to auticko je fakt krasny a brzy budu jednim zvas diky a cuss
			 
			
					
				
				Napsal: 21.07.2005, 21:23
				od milonovo
				Dělá se dost věcí i na 200sx (ca18det) Projdi si starší příspěvky,řekl bych že je to čtení na dlouho a najdeš spoustu odpovědí.
			 
			
					
				Re: 240SX s13 vs. 200SX s13
				Napsal: 21.07.2005, 21:29
				od blázen
				m+l sem 240sx  a ted mám 200sx, jestli chceš jen jezdit beudržbově kup si 240sx jestli chceš mít silnější auto tak jednoznačně 200sx, na oba motory sežene cokoliv
			 
			
					
				
				Napsal: 25.07.2005, 08:52
				od Martin_534
				
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:20
				od Marek Radim
				Nejlepší je ,když si výfuk poskladáš sám.Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:23
				od Heini
				Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích
Tak tohle je rada nad zlato 

  hlavně s tím katem a Remus na japonce 

 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:28
				od Marek Radim
				myslíš rada dobrá nebo špatná ?
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:34
				od Heini
				
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:37
				od Martin_534
				no možná to na 240sx funguje :-)
ale na turbo je nejlepší rovná trubka :-)
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:37
				od Marek Radim
				neposílej smajlíky a normálně odpověz
			 
			
					
				
				Napsal: 17.11.2005, 20:43
				od Heini
				1.Určitě si nenchám kat na autě.
2. Remus,Sebrink a ost. musí splňovat hlučnost a někde se to projeví.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.12.2005, 19:53
				od 240SX
				Heini píše:Ponechej katalyzátor ,za něj dej kousek nerez potrubí ,pak vlož dynamizér,zase potrubí a nakonec tlumič s koncovkou,třeba Remus atd,záleží na financích
Tak tohle je rada nad zlato 

  hlavně s tím katem a Remus na japonce 

 
U sériových 240SX je přesně tato sestava 

  .Jestli Remus nebo jiny výrobce ,to už je podle mě jedno.