performance díl do auta
performance díl do auta
zde nabízejí něco opravdu super ... http://aukro.cz/item281131455_tvoji_aut ... _pro_.html
... snižuje spotřebu až o 20% a zvyšuje výkon ... :-D
... snižuje spotřebu až o 20% a zvyšuje výkon ... :-D
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
"AMEN"
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja beriem 3ks.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
kdyby to fungovalo tak jak rikaj tak si to koupi uplne kazdej za ty prachy.. :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Platba předem je na Aukru normální, jestli si to koupíš a nebude to fungovat můžeš můžeš chtít vrátit peníze.Pochybuju, že to bude někdo prodávat, aby ho hned označili na Aukru za podvodníka, už odsud mám pár věcí a nikdy s nima nebyl problém. Taky nevěřim, že to funguje, ale vyzkoušený to taky nemám.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tady je vynatek z clanku J. Cecha:
Magnetické "spořiče" paliva
Pouze krátce se zmíním o různých druzích magnetických zařízení, které mají údajně zajistit polarizaci paliva a tím lepší rozptýlení ve vzduchu, čímž zlepší jeho spalování, a budou tedy nižší emise škodlivin.
Jistě jste se setkali se šokujícím předváděním "supravodivých magnetů", které svou silou měly zajistit usměrnění uhlovodíkových řetězců. Prvním nesmyslem je užití slova "supravodivý" - není známa látka, která by byla za pokojové teploty jakkoli supravodivá (ať elektricky, nebo magneticky). Druhým je polarizace uhlovodíkové kapaliny jakéhokoli druhu - polarizovat se dá pouze voda, a to pouze od určité tvrdosti. Uhlovodíkové řetězce nelze magneticky polarizovat. Dá se to udělat omezeně pouze ve velice silném elektromagnetickém poli. Vychýlené řetězce po opuštění místa působení pole okamžitě zaujmou původní stav. Protože je vliv měřitelný, není se o čem bavit, magnety fungují na benzín stejně neúčinně, jako cokoliv jiného. (Magnetická úprava vody se provádí pro snížení tvrdosti, vápenaté složky se sice neodstraní, ale přejdou do formy, která není schopná se po určitou dobu usazovat na stěnách vodovodních trubek, bojlerů atd. Trvanlivost takové úpravy je od 24 do asi 72 hod., potom opět vápník přejde do původní "usazovací" formy.)
Veškerá zařízení, která hovoří o magnetické polarizaci, jsou pro úsporu paliva pouhým nesmyslem a nikdy nebudou fungovat. Budou fungovat, ale pouze jako magnet na vaše peníze!
Také názor
Magnetické "spořiče" paliva
Pouze krátce se zmíním o různých druzích magnetických zařízení, které mají údajně zajistit polarizaci paliva a tím lepší rozptýlení ve vzduchu, čímž zlepší jeho spalování, a budou tedy nižší emise škodlivin.
Jistě jste se setkali se šokujícím předváděním "supravodivých magnetů", které svou silou měly zajistit usměrnění uhlovodíkových řetězců. Prvním nesmyslem je užití slova "supravodivý" - není známa látka, která by byla za pokojové teploty jakkoli supravodivá (ať elektricky, nebo magneticky). Druhým je polarizace uhlovodíkové kapaliny jakéhokoli druhu - polarizovat se dá pouze voda, a to pouze od určité tvrdosti. Uhlovodíkové řetězce nelze magneticky polarizovat. Dá se to udělat omezeně pouze ve velice silném elektromagnetickém poli. Vychýlené řetězce po opuštění místa působení pole okamžitě zaujmou původní stav. Protože je vliv měřitelný, není se o čem bavit, magnety fungují na benzín stejně neúčinně, jako cokoliv jiného. (Magnetická úprava vody se provádí pro snížení tvrdosti, vápenaté složky se sice neodstraní, ale přejdou do formy, která není schopná se po určitou dobu usazovat na stěnách vodovodních trubek, bojlerů atd. Trvanlivost takové úpravy je od 24 do asi 72 hod., potom opět vápník přejde do původní "usazovací" formy.)
Veškerá zařízení, která hovoří o magnetické polarizaci, jsou pro úsporu paliva pouhým nesmyslem a nikdy nebudou fungovat. Budou fungovat, ale pouze jako magnet na vaše peníze!
Také názor