Swap převodovky z S15 do S14 .
Swap převodovky z S15 do S14 .
Neviděli jste na cizích fórech nějaké informace o swapu převodovky z S15 do S14 ? Štve mě, že při 260 jsou otáčky už na 7tis a není kam řadit , auto by pelášilo klidně dál Takže pokud by někdo našel nějaké informace byl bych rád , angl. neumím abych si to našel sám . Díky.
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
tvoje problemy bych chtel mit
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Sorry za OT:
Sem myslel, ze obvykle resi swap opacne, protoze prevodovka z s15 nevydrzi zvysenej vykon.
Viz:
http://www.eatmotorsports.com/products/ ... 139&v=more
Sem myslel, ze obvykle resi swap opacne, protoze prevodovka z s15 nevydrzi zvysenej vykon.
Viz:
http://www.eatmotorsports.com/products/ ... 139&v=more
S14 Zenki
ja uz sem na mem tachometer pretocil daleko za stupnici tak myslim ze 260 u srka neni problem a 6kvalt bych prijal take jezdim dost casto do olomouca a na ruzne delsi trate a vratilo by se to dost brzi kdysi mi tu nekdo ponukal 6kvalt z s15 za 30 000kc
myslim ze ten dif ti udela hodne je tam vazne rozdil urco bych poresil jinej stalej prevod
myslim ze ten dif ti udela hodne je tam vazne rozdil urco bych poresil jinej stalej prevod
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Ja som zas niekde nete cital ze prevodovky z S15 vydrzia az okolo 450 koni bez toho aby sa do nich nejak zasahovalo.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
prevodovka be mela bez problemu pasovat ale jak se tady jiz psalo, je slabsi nez 5kvalt...vetsinou swapuji z 6 na S14 5 kvalt....zalezi jak vysoko chces s vykonem jit. Ja o ni uvazoval na SR z duvodu dosazeni vetsi max rychlosti, neni to prevodovka z papiru, neco vydrzi, ale ne tolik jak S14 prevodovka...zase si myslim ze v cr si tech rychlosti nad 260km/h tolik neuzijes, aby se ti ta prestavba vyplatila.....da se sehnat za 20-25tis s dovozem. Driv sem se o to trosku zajimal
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo sem to ja
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
pozri tento topic tu sa riesil prepocet prevodov, staleho prevodu a otacok je tam niekde aj link na kalkulacku forum/viewtopic.php?t=11965Fire píše:Tomita: Ten diferák myslím nepomůže a ty kola .. jezdím na 17tkách tak nevím co bych tam musel dát aby to bylo alespon trochu efektní ... samozřejmě se to dá spočítat ale na to teda nemám hlavu
myslim si ze vymenou difu dosiahnes viac ako vymenou prevodovky
Nissan 200SX S13 1990