Sk...y zavit na medzikuse do bloku

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Sk...y zavit na medzikuse do bloku

Příspěvek od kenivruh »

Fakt tu nieje nikto, kto vie premerat na 100% co za zavit je na olejovej trubke, ktora ide do toho medzikusu na bloku u S13ky? Som myslel, ze je rovnaky zavit ako na srobe do turba, ale ma vacsi priemer a ine stupanie, takze 7/16-24 unf to nieje. Pytal som sa na sxoc a tak pisu ze to je m12x1 mm, ale co som meral tak to ma cca 11.5 mm.

Ak mate niekto mierku na stupanie, tak aspon zistite ci to je naozaj 1mm. Dik.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

jo to je normalni. vem si normalni sroub treba M6 a taky nameris cca 5,5 ;)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No ked je to ono, tak potom zbohom pri zhanani adaptera na nejaky normalny zavit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

Kterej zavit chces premerit? ten co je na trubicce od turba nebo ten co je na tom restriktoru? blbe sem pochopil. merky mam
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

podstatný je profil a stoupání průměr se může lišit jestli to je metrický závit tak to poznáš podle plošky a ráduisu na vrcholích profilu a palcový má jen rádiusy. Takže pokud to nejí ještě jíný typ závitu, bohužel pro tento případ, je mnoho druhů závitů, ale tam jsou zase jíné vrcholové úhly, ale měrkou nebo závitníkem to musíš poznat o co jde.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

MYSAK píše:Kterej zavit chces premerit? ten co je na trubicce od turba nebo ten co je na tom restriktoru? blbe sem pochopil. merky mam
Na trubke mas taky prevleceny srob co ide do toho bazmeku na bloku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

Jak pises, je to M12 * 1,0
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

MYSAK píše:Jak pises, je to M12 * 1,0
Ok. Dik. To musel byt riadny keket, co tam taky zavit dal. M10x1mm je problem zohnat nieto este M12x1 :roll:
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 08.01.2008, 12:56, celkem upraveno 2 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

nemas za co, turbo mi lezi u stolu i s trubickou :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a jste si jistí že je to 12x1
12 to je určitě, ale plete se mi z hlavy že je to 12x1,5

ale musel bych to překontrolovat
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše:a jste si jistí že je to 12x1
12 to je určitě, ale plete se mi z hlavy že je to 12x1,5

ale musel bych to překontrolovat
MYSAK to meral. CA ma m12x1 a SRka maju M12x1.25.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

jj mereno ;)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

díval jsem se do SZ co jsem si psal s kenim a je tam opravdu 12 x 1
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

Co reknu to plati kdyz vim :-D
Odpovědět