Predzapal,tlak benzinu....
Predzapal,tlak benzinu....
Kedze problem pretrvava z nestartovanim za tepla,potrebuju prekontrolovat par veci,v okoli nepozanam nikoho,zadnu dilnu kde by sa v tychto vecach vyznali na 100 % no poznam par ludi ale nemaju pristup k nastrojom atd.
Tak sa obracam na vas clenu fora :-D
Kdo z vas by bol ochotny prist,skontrolovat predzapal tlak paliva atd...
Pripadne pojedu za frantu ale s tu spotrebu to bude sila :-D
Tak sa obracam na vas clenu fora :-D
Kdo z vas by bol ochotny prist,skontrolovat predzapal tlak paliva atd...
Pripadne pojedu za frantu ale s tu spotrebu to bude sila :-D
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predzapal,tlak benzinu....
určitě bydlí na SR někdo blíž jak Franta..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja by som to videl na Slika alebo Pabla
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
to wori:
Byvam v skalici,trnavsky kraj,jaku mas spotrebu? :-D
http://mapy.atlas.sk/mapviewer/mapviewe ... ec&id=5289
tlak paliva zmeras? :-D
to kentoya:
ja viem ze predzapal je asi nastaveny dobre.....
podla vsetkych a vsetkoho to bude problem FPR a nejake konektore sa hybu a nedavaju dobry kontakt,preto nedrzi volnobeh a skapava.....
Byvam v skalici,trnavsky kraj,jaku mas spotrebu? :-D
http://mapy.atlas.sk/mapviewer/mapviewe ... ec&id=5289
tlak paliva zmeras? :-D
to kentoya:
ja viem ze predzapal je asi nastaveny dobre.....
podla vsetkych a vsetkoho to bude problem FPR a nejake konektore sa hybu a nedavaju dobry kontakt,preto nedrzi volnobeh a skapava.....
moje poznatky z auta auto chyta blbne paleni valcu ale pocase se to chytne na vsechny 4 hrnecky a pak to jede a kdys to vypne nestartuje
takze sem 1:skontroloval vsechni kontakty a chyby mu hodne tech
dratenych zarazek na konektoroch
2: skusal som mu natlakovat sistem ale nejak sa to nedalo
na benzince, obsluha kompresora tlakovani dvojkila
3lidi jeden to zap-vyp,dalsi drzi odvietravani vacek a
hadicu na tlakovani a treti drzi zacpu na sani
3: svicky sou pomerne mokre
4:po pridani plynu auto reaguje opozdene ale dobre
ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede v aute je uz walbro cip stage 1 ic avia,free intake prechodny vyfuk 2,5"
JINAK TEN MOTOR JE DOBRE UDELANEJ VUBEC NEKLEPE A PARADNY ZVUK A MA JEDEN ZTECH LEPSYCH MOTORU V S13 KTERE SEM RIDIL product by KENTOYA
takze sem 1:skontroloval vsechni kontakty a chyby mu hodne tech
dratenych zarazek na konektoroch
2: skusal som mu natlakovat sistem ale nejak sa to nedalo
na benzince, obsluha kompresora tlakovani dvojkila
3lidi jeden to zap-vyp,dalsi drzi odvietravani vacek a
hadicu na tlakovani a treti drzi zacpu na sani
3: svicky sou pomerne mokre
4:po pridani plynu auto reaguje opozdene ale dobre
ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede v aute je uz walbro cip stage 1 ic avia,free intake prechodny vyfuk 2,5"
JINAK TEN MOTOR JE DOBRE UDELANEJ VUBEC NEKLEPE A PARADNY ZVUK A MA JEDEN ZTECH LEPSYCH MOTORU V S13 KTERE SEM RIDIL product by KENTOYA
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektoryslik85 píše: ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede
prestne to sem mnel na mysli a taky zase to zustava namne ja jen ze ci by nekdo nemnel jeste nejake pripominky ono to teplotni cidlo az tak moc nezachcije ty valce i kdys je ko ale muze bejt jeste bych skusil premnerit skrtici klabku (jeji odpor) ale to jen tak pro kontrolu ci se v tom nekdo nevrtal ale myslim ze to bude vadne fprraddy píše:zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektoryslik85 píše: ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
A to ti uz robylo pred,alebo po namontovani puzmpy odo mna.Ked po,tak mozes mat vadny Fpr.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
ono to jazdilo ok len tomu preplo urco FPR ja by som kupil tento odporuca kenivruh
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900