Změna rozteče!
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna rozteče!
koli comu to potrebujes, okrem vacsich moznosti kolies??MaxX píše:Chci místo 4x114,3 na 5x114.3 co všechno je potřeba udělat?
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
asi nejjednodussi cesta, mam to taky tak, je treba:Kentoya píše:koupit nápravy z S14
predek-tehlice s nabojema, kulovy cepy s14, kotuce s14 (jde i prevrtat 4-dirovej), brzdovy hadice, je fajn pouzit brzdice s14 ale melo by to chodit i s facelift s13
zadek-naboje s14, kotouce s14, brzdice
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna rozteče!
vacsi moznosti koliesremo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
moznost montaze komplet Z32 brzd, popripade brzd ze skyline, vlastne vsechny vetsi brzdy z jinych modelu nissan jsou 5x114.3, robustnejsi predni tehlice + cep.remo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nebo jednodussi varianta je sehnat hlinikovy zadni Z32 brzdy.........postup montaze sem dal do navodu a mas vzadu chlazenej 297x16 kotouc a dvoupistovej trmen. Co se der v tlumici tyce..vyrobil sem si do S14 tehlic pouzdra z lepsiho matrosu 19 XXX . nic se nemusi prevrtavat, nepresnost muze zmenit geometrii kol . Pokud by nekdo chcel myslim ze jeste jednu sadu tam mam (tzn 4 pouzdra). Ale delal sem vice prumeru, nektere budou volnejsi a do nekterych je potreba sroub doklepnout....chtel jsem to co nejtesnejsi.pablo píše:jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
-
- user
- Příspěvky: 217
- Registrován: 21.09.2008, 01:49
Re:
Ked kupim konverznu sadu attain staci len vymenit naboje ? Ci je potrebne este nieco ine doladovat?saigone píše:nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
Dik