STRI-Racing NA a Turbo timer????

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

STRI-Racing NA a Turbo timer????

Příspěvek od NISMOTOM »

kluci je to ještě k něčemu něž k měření poměru směsi??a kolik je ideální poměr u 1baru na caDET???
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: STRI-Racing NA a Turbo timer????

Příspěvek od chosecz »

NISMOTOM píše:kluci je to ještě k něčemu něž k měření poměru směsi??a kolik je ideální poměr u 1baru na caDET???
Ja to mam a je to predevsim prave funkce turbo timer, mereni pomeru smesi beru jako pridanou hodnotu :)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Co som pozeral tak este ukazuje volty. A zmes predpokladam kedze pisu factory sensor len odhaduje.

Zmes idealna je taka ked mas najlepsi vykon (alebo spotrebu otazka priorit) bez toho, aby ty odisiel motor :) Vacsina turbo motorov tunuju na 11-12 podla plniaceho tlaku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

no a když nastavim 1bar??? tak to je tich 11-12???

bojim že propálém písty :oops:
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

NISMOTOM píše:no a když nastavim 1bar??? tak to je tich 11-12???

bojim že propálém písty :oops:
Jestli je tvouje obava opravdu velka tak si porid nejakej AFR budik ;)
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

AFR??? nesmíš na mě skratkama???nějakej multifunkční??? :oops:
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

NISMOTOM píše:AFR??? nesmíš na mě skratkama???nějakej multifunkční??? :oops:
Obyc budik co ükazuje pomer smesi(AirFuelRatio)
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

já si to myslel :smt038

no ale to je vlastně to samé,ne? akorát že vyjde třeba o polovinu levněji??
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Obycajny budik ti je na nic. Musim sirokopasmovy kit. Na 1 bar je 12 urcite dost bohata.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

a zapojení je u tohoto jaký???sonda ve výfuku???
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Nevim co stoji turbotimer od srti ale pokud chces kvalitni data a rychlou odezvu tak te to muze prijit dost draho.
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Hm, hezka cena. Koukni na tohle http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4873
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

ještě tu nikdo nenapsal že ta širokopásmá lambda zase moc dlouhou životnost nemá 8)
Uživatelský avatar
NISMOTOM
user
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008, 18:34
Bydliště: Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NISMOTOM »

Vita.s13 píše:Hm, hezka cena. Koukni na tohle http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4873

no to je trušku rozdíl :-D
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
Odpovědět