Stránka 1 z 1
					
				vymena spojky
				Napsal: 18.02.2008, 18:28
				od DOOlittle
				zdravim. nissan vlastnim len par dni, ale uz teraz mi je jasne, ze bude nutne vymenit okrem milionu dalsich dielov aj lamelu spojky (po demontazi prevodovky sa ukaze ako je na tom pritlacak a zotrvak) Auticko mi sluzi zatial len na bezne jazdenie, takze dam tam seriovu. Zaujimalo by ma len, ako na to? Prevodovka predpokladam ze pojde po odpojeni kardanu von zospodu, ale budem to robit na jame tak by sa mi hodili nejake tips&tricks, aby som zbytocne nenarobil viac skody ako osohu (su tam nastrkane kadejake kable, cidla a serepeticky, s ktorych funkciou som sa totiz este nestihol zoznamit)...mam 240sx 1989
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2008, 18:35
				od Lefa
				jde to celkem v pohode.. jak si psal, odpojit kardan, oddelat prevodovku a ses u spojky a kabel tam je myslim jen jeden co vede k náhonu na prevodovce..
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2008, 18:40
				od DOOlittle
				skoro som to myslel tak ze co kde treba spustit, pripadne podopriet
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2008, 18:41
				od slik85
				odkud  si?
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2008, 18:43
				od DOOlittle
				BA.....
			 
			
					
				
				Napsal: 19.02.2008, 08:24
				od Kytt
				Nejrychlejší si myslím ven motor a jeto dál jsem to taky na jámě za tři hodky jsem to měl venku 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 19.02.2008, 11:47
				od tamo
				prevodovku som mal dole do hodiny a to som sa este neponahlal  
 
DOOlittle: kupil si tu cervenu 240ku?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.02.2008, 10:06
				od DOOlittle
				ano:)
			 
			
					
				
				Napsal: 22.02.2008, 12:22
				od Vladislav Bureš
				a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.02.2008, 13:17
				od blázen
				Vladislav Bureš píše:a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH  

 
tohle není žádné závodní obložení  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.02.2008, 14:56
				od Vladislav Bureš
				blázen píše:Vladislav Bureš píše:a na kolik tě vyjde sériová lamela? Já si nechal repasovat starou závodním obložením a stálo to 620,- s DPH  

 
tohle není žádné závodní obložení  

 
V Renovaku mi říkaly že to je organické obložení se zvíženou teplotní odolností s nějakou další příměsí a nazívají to závodním obložení, jsetli to je jen jejich pojmenování či obecné pro tento materiál nevím.
 
			 
			
					
				problem
				Napsal: 30.03.2008, 16:17
				od Igor
				Hele chlapi mam decentni problem kdyz sem prijel do Chocne na fotbal tak sem zastavil hrabal na miste(zacalo to kourit jak svin)ale kola nehrabaly-sel kour zezadu a myslim ze to bylo i zepredu.po 5 minutach sem vypl motor abych nechal vychladnout turbinu a kdyz sem chtel cca po 1hodine preparkovat abych na svyho mazlika videl tak sem vpohode nastartoval zaradi ale neodjel a kourilo to z vyfuku tak nevim co to muze byt myslim ze spojka)teda modlim se aby to byl je pritlacak)ale uvitam rady co by to mohlo byt
			 
			
					
				
				Napsal: 30.03.2008, 17:30
				od Rave
				1-spojka nema na kour z vyfuku vliv
2-pokud nejde zaradit muze to byt spojkove lozisko,kdyz se zaradit da ale nelze se rozjet muze to byt spojka nebo pritlacak.
popripade synchron v prevodovce. :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 30.03.2008, 17:53
				od Igor
				j dik snad to do toho kvetna zvladnu