Na Kentoyove orianie nejake stare vysledky. Znova pripominam, brat vykony plus/minus, pretazenia a rychlost su ale presne.
Cierne - Michaello S14a, upravy neviem, tlak tiez neznamy
Cervene - Pablo CAcko, sanie, vyfuk
Zelene - Slik, S14 asi seria
Modre - Kentoya CAcko, ze vraj trojvalec
G-Tech
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
G-Tech
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
díky díky, je velice zajímavé, že přesto že jsem měl nejmenší točák, ale díky max výkonu ve vysokých točkách, mám podstatně lepší časy ve zrychlení jak ostatní
měl jsem podfouklé ventily na prvním válci a tlak byl 3 bary v tom prvním válci , ostatní tři válce měli kompresi 12 bar a tlak turba okolo 0,6 bar (o trošku víc) na T28 a stage 2
měl jsem podfouklé ventily na prvním válci a tlak byl 3 bary v tom prvním válci , ostatní tři válce měli kompresi 12 bar a tlak turba okolo 0,6 bar (o trošku víc) na T28 a stage 2
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Krutak je mensi, ale okamzite pretazenie mas vacsie. Plus mame lahsi staly prevod, co tiez pomaha.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den