Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]
Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]
tak konecne hotovo, a musim rict ze odezva je fakt poznat - celkove jak to auto jede tak pri sesplanuti plynoveho pedalu pocit jakoby ten benzin pleskl do motoru rychleji nez pred tim [ bylo to jak kdyz cekate nez se tam nalije atd....
jinak teda cetl jsem o tom vsechno tady - neni zadne riziko ze pri prasknuti toho ventilu se zrusi motor??
jinak teda cetl jsem o tom vsechno tady - neni zadne riziko ze pri prasknuti toho ventilu se zrusi motor??
ak mas na mysli samotny FPR, tak samozrejme jeho nespravna funkcia je pre motor kriticka a to ako funkcia samotneho FPR tak funkcia hadicky privodu tlaku vzduchu do neho. Ak napr. pri vysokom zatazeni motora (vysoka rychlost napr.) praskne alebo vyskoci hadicka, prudko klesne tlak paliva a motor si to odnesie velmi tvrdo, presne tento pripad sa tu uz stal a skoncil deravym piestom.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem si kdysi rikal ze urcite problemy by mohl zpusobit olej ktery jde do motoru pres sani.
Ta membrana co je v FPR nemusi byt odolna vuci oleji. V seriovem zapojeni je hoodne dlouha hadice ze sani do FPR takze pripadny olej se zachyti cestou do FPR. Ale jak je videt tak spousta dvoukil uz najela mnoho km s alternativnim zapojenim a bez problemu.
Ta membrana co je v FPR nemusi byt odolna vuci oleji. V seriovem zapojeni je hoodne dlouha hadice ze sani do FPR takze pripadny olej se zachyti cestou do FPR. Ale jak je videt tak spousta dvoukil uz najela mnoho km s alternativnim zapojenim a bez problemu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Olej nema v sani co delat Oleje si vsimnes, pokud mas BOV a pokud ne, driv se zamasti filtr zevnitr, navic po nastartovani jde vzdy do FPR po dobu 3 minut atmosfericky tlak prave pres ovladaci solenoid (FPR control valve) a pokud zhasne motor pri nakladacce (okruh, drift), znovu se nastartuje a da se mu do tech 180sec zase klada, je poskozeni jiste. Tuto moznost alternativni zapojeni take eliminuje. Ale otazka, zda zapojit nebo nezapojit, je jiste na zvazeni a vkusu kazdeho soudruha...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No to je jen moje takova katastrofická vize s tim olejem. Ja to mam tak zapojene cca 15-20 tisíc km a od pocatku mi jde olej do sání přes odvětrávání vaček. Neco asi taky přes turbo...
No a zatím FPR nezkolaboval
No a zatím FPR nezkolaboval
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
V UK je to velice rozsirena uprava a vetsina dvoukil ji bude mit. Vzdyt my jsme na tuto úpravu přišli právě na UK foru - www.sxoc.co.uk
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
petafm2: mas SZ tak si ji precti!!!!
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
jo tak to se pak nebude asi ceho bat... bavil jsem se dneska s kamosem o tomhle co ma garaz tady jezdi k nim dela vsech japonskych znacek od toyot supra pres hondy po skyliney a rika ze tohle se dela jak na bezicim pasu u techhle aut... takze nejspis v pohode... Jinak jsem mel tu cest videt vedle me blbnout Skyline R34 o 560i konich kurde zlehka rubnuto po plyne a cely podvozek ustreloval do stran jak...
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622