Stránka 1 z 1
"Experimentalni" T25 - pro DoubleJay
Napsal: 20.04.2008, 23:29
od petafm2
caute, je to spise pro Doublejaye - na jeho strankach jsem cetl neco o experimentlani verzi turba T25 - je tim myslena verze Garrett T25 BB nebo neco jineho? neco blize o nem?
Diky
Napsal: 20.04.2008, 23:40
od doublejay
Ahoj, neni na tom nic zvlastniho, je tam standardni turbina s hridelkou a jiny kompresor s odlisnou geometrii lopatek. Ta geometrie je videt na fotkach. Je to schopne drzet maximalni tlak priblizne o 1000 otacek vys, nez standardni T25. Bezne jsem s tim jezdil na 1.1b (a tankoval 100oktanovy benzin), pri 6000 tam byl porad 1 bar...
Napsal: 21.04.2008, 00:32
od petafm2
a kde tohle muzu sehnat? popripade nazev presny? diky
Napsal: 21.04.2008, 09:36
od doublejay
Sezen radeji T28, tohle ti maximalne nekdo posklada, pokud ma z ceho, ale zivotnost nikdo nezaruci. Ja do toho sel s tim, ze to muze, ale nemusi vydrzet... Jezdil jsem s tim pres 2.5 roku, pak bylo potreba repasnout loziska - radialni vule (nahoru - dolu), ale olej to zatim nepropoustelo.
Napsal: 21.04.2008, 09:50
od blázen
přesně tak kup T28 to je o něčem jiném ten zátah
Napsal: 21.04.2008, 21:10
od petafm2
T28... no v podstate mam celkem dobrou moznost jedno koupit - je po vymene lozisek, zadne praskliny v poho funkcni... no kdo vi,... ale za pekne prachy - 100euro:P no u toho T28 se musi na aute udelat za upravy - kazdopadne walbro, chip stage2 a co dale ? je treba menit vstriky nebo? [vyfuk a sani samozrejmost] jak moc se zmeni chovani toho motoru - od kdy tohle turbo roztaci - jak T25 nebo pozdeji a dokdy drzi plny tlak?
Me by v podstate zajimalo jakyma upravama nejlepe docilit toho, aby auto melo vetsi kroutici moment v co nejmensich otackach a tahlo co nejnize - jak to seskupit co nejidealneji...?
zatim
Napsal: 21.04.2008, 21:34
od doublejay
plati porad to stejne - sani, vyfuk, walbro, chip, vstriky, AFM... Kazdopadne chip a udaje v nem musi odpovidat setupu auta. T28 ma lepsi zatah z nizkych otacek.
Napsal: 21.04.2008, 22:38
od 935Baby
petafm2 píše:Me by v podstate zajimalo jakyma upravama nejlepe docilit toho, aby auto melo vetsi kroutici moment v co nejmensich otackach a tahlo co nejnize - jak to seskupit co nejidealneji...?
zatim
GT25R zvane GT2554R...na kulickovych loziskach a ma rychlejsi nabeh nez seriova T25. GT25R staci do nejakych 260hp a do cca 320Nm pri tlaku 1,1bar