Problém s řazením, zvuky v motoru.
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Problém s řazením, zvuky v motoru.
Zdarec, mám takové dva problémy.
1. Jedu autem, mám zařazený jakýkoliv stupeň, sundám nohu z plynu a brzdím motorem, tak slyším z motoru a u výfuku zvuky jako "srrr". Čím by to mohlo být???
2. Nastartuju, zařadím jedničku rozjedu motor na cca 2500 - 3000 otáček, stisknu spojku a přeřazuju na dvojku v té chvíli jde dvojka strašně ztuha a až jakoby "přes zuby", ale když se rozjedu na jedničku, vyřadím, počkám 2-3 sekundy, až otáčky spadnou na cca 1000 - 1500 tak jde zařadit úplně krásně, takto to dělají všechny stupně při řazení nahoru. Chápu že se dá vydžet 2 sekundy pro řazení nahoru, ale když se potřebuju rychle rozjet, tak je to celkem nepříjemné. Spojka je OK. Čím by to mohlo být???
1. Jedu autem, mám zařazený jakýkoliv stupeň, sundám nohu z plynu a brzdím motorem, tak slyším z motoru a u výfuku zvuky jako "srrr". Čím by to mohlo být???
2. Nastartuju, zařadím jedničku rozjedu motor na cca 2500 - 3000 otáček, stisknu spojku a přeřazuju na dvojku v té chvíli jde dvojka strašně ztuha a až jakoby "přes zuby", ale když se rozjedu na jedničku, vyřadím, počkám 2-3 sekundy, až otáčky spadnou na cca 1000 - 1500 tak jde zařadit úplně krásně, takto to dělají všechny stupně při řazení nahoru. Chápu že se dá vydžet 2 sekundy pro řazení nahoru, ale když se potřebuju rychle rozjet, tak je to celkem nepříjemné. Spojka je OK. Čím by to mohlo být???
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Problém s řazením, zvuky v motoru.
1) to bude BOV ne?james2000 píše:Zdarec, mám takové dva problémy.
1. Jedu autem, mám zařazený jakýkoliv stupeň, sundám nohu z plynu a brzdím motorem, tak slyším z motoru a u výfuku zvuky jako "srrr". Čím by to mohlo být???
2. Nastartuju, zařadím jedničku rozjedu motor na cca 2500 - 3000 otáček, stisknu spojku a přeřazuju na dvojku v té chvíli jde dvojka strašně ztuha a až jakoby "přes zuby", ale když se rozjedu na jedničku, vyřadím, počkám 2-3 sekundy, až otáčky spadnou na cca 1000 - 1500 tak jde zařadit úplně krásně, takto to dělají všechny stupně při řazení nahoru. Chápu že se dá vydžet 2 sekundy pro řazení nahoru, ale když se potřebuju rychle rozjet, tak je to celkem nepříjemné. Spojka je OK. Čím by to mohlo být???
2) to mě se stává cca v 6000rpm z 2 na 3 a z 3 na 4...ale nemůžu poradit, sám nevim...asi v háji převodovka
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s řazením, zvuky v motoru.
areuratty píše:1) to bude BOV ne?james2000 píše:Zdarec, mám takové dva problémy.
1. Jedu autem, mám zařazený jakýkoliv stupeň, sundám nohu z plynu a brzdím motorem, tak slyším z motoru a u výfuku zvuky jako "srrr". Čím by to mohlo být???
2. Nastartuju, zařadím jedničku rozjedu motor na cca 2500 - 3000 otáček, stisknu spojku a přeřazuju na dvojku v té chvíli jde dvojka strašně ztuha a až jakoby "přes zuby", ale když se rozjedu na jedničku, vyřadím, počkám 2-3 sekundy, až otáčky spadnou na cca 1000 - 1500 tak jde zařadit úplně krásně, takto to dělají všechny stupně při řazení nahoru. Chápu že se dá vydžet 2 sekundy pro řazení nahoru, ale když se potřebuju rychle rozjet, tak je to celkem nepříjemné. Spojka je OK. Čím by to mohlo být???
2) to mě se stává cca v 6000rpm z 2 na 3 a z 3 na 4...ale nemůžu poradit, sám nevim...asi v háji převodovka
Ta převodovka mě napadla jako první, ale snad to nebude pravda.
BOV to nemůže být mám sériový motor.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Problém s řazením, zvuky v motoru.
jj, sériový motor nemá BOV (nevěděl jsem že máš uplně sériovej motor)...james2000 píše:Ta převodovka mě napadla jako první, ale snad to nebude pravda.
BOV to nemůže být mám sériový motor.
U sériovýho motoru se přetlak při puštění plynu vrací zpět do sání (místo toho aby ho vypustil BOV), což vydává syčivej zvuk...
ale to nebude ono, nemůžu poradit, jen jsem si neodpustil OT, promin...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Viz moje...a nejvíc synchron na 3ce při řazení v 6000rpm+...héééééén, psssst, křuuuuup, héééééén...Wertheim píše:To co popisuješ (č.2) je většinou jasná převodovka, resp. synchrony v ní.. Nevim, jestli se dá u dvoukila opravovat, ale je to klasickej problém starých skříní, pokud s ní nejezdíš jen pro rohlíky..
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Teda nevím jak to vidíte vy ale když jde blbě dvoujka tak je to běžný jev odešlého sinchronu ale když na to jsou všechny rychlostní stupně stejně (pochybuju že někdo oddělá sinchon na 5ce) tak problém bude jinde. Já bych se podíval na spojku a na množství oleje v převodovce protože to co hledáš je něco co působí na všechny rychlostní stupně stejně a to sinchrony nejsou. Ten zvuk při puštění nohy může klidně být jak se tlačí vzduch z5 přez turbo a vzduchový filtr ven já to mám také když nemám BOV ten natlačený vzduch musí někudy ven. Jde o to jestli ten zvuk je bezprostředně po puštění plynu a hned to je pryč nebo jestli to je delší zvuk.
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
psal ze ma seriovej motor takze asi bude mit i seriovej filtr a to zadny odfukovani slyset neni..areuratty píše:Ale když budeš mít hříbek nebo jinej nesérioej filtr (otevřený sání), tak je slyšet takový "šuušuušuušuu"...raddy píše:len k tomu zvuku, ak je sanie seriove, nie je sanca nic podobne pocut.
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
skontroloval bych výfukový potrubý jestly není někde povolený náký držák a taky bych kouknul na těsnění
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
2. Mě to dělalo naprosto to samé, jen ve vyšších otáčkách, šlo to strašně stuha a to všechny stupně. Mé řešení- přetěsnění hlavního spojkového pístu. Po tomhle mi to šlape jak má, taková blbost. I už mi ta kapalina lehce prosakovala dovnitř. Koukni pod pedál spojky, jestli ti tam neprosakuje kapalina. I když ne, tak bych stejně přetěsnil, ty gumičky stojí asi 100-150kč. Přetěsnit, odvzdušnit spojku a vyskoušet. Může taky propouštět ten ovládací píst, ale spíš myslím, že to je ten hlavní.
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Mno a má někdo nějaký nápad jak se dají opravit, nebo vyměnit synchrony v převodovce, abych nemusel kupovat komlet celou převodovku, nebo jak se dají vyměnit ??? Jinak celé auto je série, i sání a filtr.
Naposledy upravil(a) james2000 dne 24.04.2008, 15:09, celkem upraveno 1 x.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
To zase není tak strašné, ale jde mi o to abych nekoupil převodocku ve stejném stavu jak mám teď, protože vymontovanou převodovku nijak při koupi neodzkouším.Vladislav Bureš píše:převodovka vyjde na 2-3tisjames2000 píše:Mno a má někdo nějaký nápad jak se dají opravit, nebo vyměnit synchrony v převodovce, abych nemusel kupovat komlet celou převodovku???
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).