Vymena olejov + filtrov
- Miguel
- user
- Příspěvky: 356
- Registrován: 03.01.2008, 14:48
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Vymena olejov + filtrov
Caute. Potrebujem vymenit olej v motore, prevodovke a v diferaku + filtre olejovy, palivovy, vzduchovy... Mam na vas par otazociek:
1. Aky a kolko l oleja potrebujem do motora, prevodovky a diferaku??
2. Aky olejovy filter:B11011JC alebo B11011MIC?? Alebo aky je rozdiel medzi nimi?
3. Aky termostat - letny alebo zimny??Na Dicompracing su z kazdeho 2 druhy, jeden ma priponu jc...Neviem ktory zobrat.
Za vase rady vopred velke diky .
1. Aky a kolko l oleja potrebujem do motora, prevodovky a diferaku??
2. Aky olejovy filter:B11011JC alebo B11011MIC?? Alebo aky je rozdiel medzi nimi?
3. Aky termostat - letny alebo zimny??Na Dicompracing su z kazdeho 2 druhy, jeden ma priponu jc...Neviem ktory zobrat.
Za vase rady vopred velke diky .
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Kup letni termostat...ted bude leto tak ten tam das. A pak vem i zimni abys mel co tam dat na zimu
A ted vazne:
Letni termostaty jsou do Afriky a zimni do Ruska.
Dej tam standartni termostat ktery otevira pri 82°C. Urcite bych koupil kvalitni termostat...idealne od Nissanu nebo nahradu za origo dil vyrabi Nipparts (Nipparts lze koupit www.autokelly.sk nebo www.mjauto.cz)
A ted vazne:
Letni termostaty jsou do Afriky a zimni do Ruska.
Dej tam standartni termostat ktery otevira pri 82°C. Urcite bych koupil kvalitni termostat...idealne od Nissanu nebo nahradu za origo dil vyrabi Nipparts (Nipparts lze koupit www.autokelly.sk nebo www.mjauto.cz)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tezko rict, spis bych sel do neceho znackoveho. Volil bych zname vyrobce filtrů...Fram, Champion atd. Ten Nipparts by snad taky mohl byt vpohode.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Miguel
- user
- Příspěvky: 356
- Registrován: 03.01.2008, 14:48
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
A este otazocka. V manuali pisu 3.5 l do motora, 2.4 l do prevodovky a 1.8 l do diferaku. Je to spravne? Pytam sa preto, lebo som bol dnes v autodieloch a tam mali v katalogu napisane 3.6 l motor, 2 l prevodovka a 1-1,3 l diferak...Co je teraz pravda??
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-