Stránka 1 z 6
Programovatelne ECU
Napsal: 29.04.2008, 13:31
od Mirek
Zalozim toto tema, protoze asi nejsem jedinej kdo se zajima o programovatelne plug and play ECU. Dal bych sem vypis vyrobcu kteri jednotky delaji, pokud vite o nejake ktera tady neni jmenovana tak ji napiste.
AEM , Haltech, Microtech, Autronic, Motec, Apeci PFC, Megasquirt, Reytec
Potreboval bych se nejakym zpusobem dobrat toho, jestli existuje ECU s TCS (traction control system), ktery by bral informace z cidel ABS podobne jako TCS od firmy Racelogic.
Napsal: 29.04.2008, 14:37
od Gerox
jeste je tam megasquirt, reytec, atd...
...tc ma aem, megasquirt...co vim ja...haltech nema, power fc take, motech a ty dalsi australsky nevim....ale na jejich webpage to bude napsany urco...
Napsal: 29.04.2008, 14:40
od Mirek
Aem to nebere z cidel ABS, resil sem to ted s kenim, kontroluje to podle nastavenejch hodnot ktery tam vlozis..mrknu na tu druhou.
Napsal: 29.04.2008, 15:29
od Gerox
na te druhe to je jeji modul...ktery to k ni nekdo postavil...ale nevim podle ceho to facha...
Napsal: 29.04.2008, 17:23
od branbito
Myslim ze motec ma traction control(teda som si isty ze ma) len neviem ci nieje aktivna len pri rozbehoch - pri sprintoch. Ale viem ze ma bolo to v nejakom clanku o Eve z Maxu.
Napsal: 29.04.2008, 18:00
od panpica
Napsal: 29.04.2008, 19:33
od blázen
k AEM se ti možná vyjádří Karel (evo400) už jich pár naladil .. zkus mu poslat SZ, at napíše co co má a co ne
Napsal: 29.04.2008, 22:30
od pablo
lenze motec je napikacku neni moc spolahlivy nechce sa mu moc komunikovat. co takto autronic
Napsal: 30.04.2008, 00:57
od johny1
Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Napsal: 30.04.2008, 11:19
od kenivruh
johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.
Napsal: 30.04.2008, 12:32
od Mirek
kenivruh píše:johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.
tak tak....chci jit k 500hp pristi rok, ale chci to i do beznyho provozu, tak abych mel klid na mokru.
Napsal: 30.04.2008, 18:17
od johny1
ked ta taketo veci trapia tak taky vykon je pre teba potom vela haha
Napsal: 30.04.2008, 18:54
od Mirek
johny1 píše:ked ta taketo veci trapia tak taky vykon je pre teba potom vela haha
Tesi me tvuj zajem ale to vubec neni tvoje starost...mam svoje pozadavky, nepotrebuju riskovat rozbiti auta do kteryho sem investoval mraky penez a jeste vice casu jen kvuli tomu abych mohl machrovat ze mam velkej vykon a nejsem takovej suchar jak ti co pouzivaji kontrolu trakce...
Takze pokud ti vadi muj pozadavek na kontrolu trakce, tak se zdrz komentaru. Na to se nikdo neptal, kdyz to nechces pouzivat tvuj problem....pokud ja ano je to muj problem. konec OT.
Napsal: 02.06.2008, 17:41
od Fire
Trochu oživím toto téma a doufám,že těch pár lidí co by to na tomto foru mohli vědět mi s tím trochu poradí
Už mám zapojené Apexi PFC a pomalu se do něj začínám hrabat, chtěl bych vědět co znamenají prozatím ty zkratky co jsou na obrázku. Některým rozumím,ale většině ne
pak by mě zajímalo co znamená na tomto dalším obrázku :
IgnTmng
AirFlow (to bude dle mě průtok vzduchu ale jistej si nejsem)
Eng Rev
Knock (to bude nejspíš čidlo klepání nebo ne? )
Air Temp ( že by teplota vzuchu ? ale kde je na to čidlo , měří to váha nebo jsem ůplně mimo ?)
Tady mi je téměř vše jasné až na tu poslední věc : 02 F/B control
Předpokládám že v tomto profilu se tu nastavuje na co má upozorňovat kontrolka Check Engine - ale taky si nejsem jistej.
Napsal: 02.06.2008, 20:18
od Peca
Safra to k tomu není manuál??