Plyn v pneu
Plyn v pneu
Jen takovej můj poznatek... ,když si necháte nafoukat plyn do gum tak je guma měkčí a s tvrdým podvozkem už to pak tolik nedrncá
Samozřejmě to má víc výhod..ale ted mě nenapadají
Takže doporučuji.
Samozřejmě to má víc výhod..ale ted mě nenapadají
Takže doporučuji.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen tak čistě náhodou není ten plyn dusík ventilky se označují barevně podle chemického značení tuším zelená a důvod je jidiný teplotní roztažnost respektive téměř zachování si oběmu při teplotních rozdílech v našich podmínkách kdy v léťe po ránu je tlak v pneu třeba 2,2 a přez poledne na sluníčku 2,8 a tomuto jevu právě aplikace plynu (dusíku) zamezuje díky minimální teplotní roztažnosti.
Ta gume se pak tolik neniči dnes sme prezouvali peugeota a taky sme si tam nechali prsknout plyn.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem měl vlastně pravdu ale je fakt že konzervační faktor mě nedošelJ3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1. inertni plyn neznamena, ze v nem neni kyslik, ale ze chemicky nereaguje s jinou látkouJ3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
2. by me zajimalo jak muze neco ochlazovat sam od sebe? mozna mu dele trva nez se ohreje na teplotu X, ale jak ji jako snizuje? kam tu teplotu odvadi?
3. jak se dosahne toho, ze v pneu neni zadny 02 kdyz uz tam je pred napustenim te smesi a tim ji vlastne znehodnocuje?
4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?
to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik a dalsi sracky.
prijemnu zabavu pani a nechcete sa zamyslat nad niecim zmysluplnejsim?
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=70736
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=70736
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
hehe no tie molekuly dusika su vacsieo tom dohustovani to viem z vlastnej skusenosti ostatne veci .... no jednoducho toto musim obkecavat ked sa to snazim predat...ale ked mam pravdupovedat keby to nemam zadarmo tak si to tam asi nedammrkevvzime píše: 4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?
to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik a dalsi sracky.