Stránka 1 z 1
Preskladanie CA18DET do 240 kasne
Napsal: 10.05.2008, 09:21
od remo
budem asi riesit nieco taketo a mozno aj 2x za sebou
co vsetko sa musi vymenit a na co mozem narazit ako potencionalny problem??
co maju rozdielne??
dik
Napsal: 12.05.2008, 08:23
od kenivruh
Myslim ze by to malo ist uplne lahko tak ako napr SRko do S13ky.
Napsal: 12.05.2008, 08:33
od Mirek
obrat se na blazna, bude vedet
Napsal: 12.05.2008, 10:12
od remo
kenivruh píše:Myslim ze by to malo ist uplne lahko tak ako napr SRko do S13ky.
co to znamena lahko
sedcia uchyty na motor?? kabelaz je jasne ze musi ist z CA
viete este o niecom??
Napsal: 12.05.2008, 14:19
od kenivruh
Uchytenie motora aj prevodovky su rovnake. Inak by amici neswapovali tak casto SRko do 240sx.
Napsal: 13.05.2008, 07:34
od blázen
moje rady pro tento swap:vyměnit kardan,převodovku a motor a komplet el. a máš swap hotovej za jeden den. Co potřebuješ navíc k te el. sou budíky z 240sx.. jinak sou ty auta stejné..akorát 240sx má servo na ruhé straně ale dá se dopojit ,takže v pohodě.. je to jednoduchej swap..ale legálně to nepřestavíš, budeš si muset převařit číslo kastle a nebo jezdit s 240sx papírama
Napsal: 13.05.2008, 09:34
od Mirek
blázen píše:moje rady pro tento swap:vyměnit kardan,převodovku a motor a komplet el. a máš swap hotovej za jeden den. Co potřebuješ navíc k te el. sou budíky z 240sx.. jinak sou ty auta stejné..akorát 240sx má servo na ruhé straně ale dá se dopojit ,takže v pohodě.. je to jednoduchej swap..ale legálně to nepřestavíš, budeš si muset převařit číslo kastle a nebo jezdit s 240sx papírama
Nemyslis nahodou budiky z 200sx?
Napsal: 13.05.2008, 12:21
od blázen
pardon přesně tak.. takže no problem