ti co vědí, poraďte
ti co vědí, poraďte
Zdravím vás pánové, můj dnešní dotaz se netýká zcela ca 18det ale ca16det , motory jsou to téměř identický takže dudou i závady. k věci, za studena auto nastartuje na škrtnutí ale jak se postupně zahřívá jde stále hůř a hůř až chcípne zcela. první co bylo změřil jsem tlaky za studena,skvělé tlaky 10,5-11,5. ale tlaky za tepla bída 1x téměř 12 ale zbytek 4,5,7. napadlo mě že těsnění pod hlavou je napadrť. Houby těsnění nedotčený, tak mě napadli ventyly ale i tam smůla nepropouštěj(samo že zkoušeno za studena :-D )taky jsem si nemohl nevšimnout spousty opravdu spousty oleje v sání,přímo kaluže, a taky olej je hodně řízlej benzínem skoro se vypařuje.Přitom ale lágry ani neťuknou a hydra to samý, prostě mě už napadá jen jediná věc a to je ruplá hlava. Takže prosim o další alternativy a diagnozu pokud vás něco napadá nebo někdo ví. Potom mě ještě zajímá jestli je záměnná klika z 16 do 18 a nebo obráceně. diky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam CA s rozpraskanym blokem..takze nic neni nemozny
Edit: Kdyz to bezi ten motor, je teplota v poradku? neroste? co olej? neni tam voda?
Edit: Kdyz to bezi ten motor, je teplota v poradku? neroste? co olej? neni tam voda?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
teplota motoru je ok nepřehřejvá se voda se neztrácí, jenom v oleji je benzín a ještě taková maličkost co jsem zapomněl směs je hodně bohatá ale tlak paliva je ok. Je mi to záhadano ja mam CA s rozpraskanym blokem..takze nic neni nemozny
Edit: Kdyz to bezi ten motor, je teplota v poradku? neroste? co olej? neni tam voda?
zítra ještě pořádně prohlídnu hlavu a blok třeba něco objevim
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
tak daleko to u mě nedošlo aby to chcíplo na birdu, ale měl jsem připečený kroužky po cca 450 000km, díky nim šel tlak do válce okolo pístů a přesto za studena vypadaly tlaky dobře, protože tam byl olej kterej to těsnil a taky se proto dostával benzín do oleje
klika je záměnná
ale zeptej se DRFTINGA ten to ví nejlíp :-D
klika je záměnná
ale zeptej se DRFTINGA ten to ví nejlíp :-D
záměnné ještě je
ojnice
olejové čerpadlo, ale musí být i s měrkou, je tam o cca 1cm jiná délka
celé rozvody i s kolama
zadní držák gufera
vačky (sací je trošku ostřejší)
kryty vaček - nutno upravit odvětrání
první díl sání - je trošku odlišný, ale záměnný je a pasuje - problém s čidlama na vodu pokud to ovšem není osmiport (jednou jsem ho tam měl)
lišta na vstřiky
kryty rozvodů
cívky i s držákem
CAS
a to je asi všechno
ojnice
olejové čerpadlo, ale musí být i s měrkou, je tam o cca 1cm jiná délka
celé rozvody i s kolama
zadní držák gufera
vačky (sací je trošku ostřejší)
kryty vaček - nutno upravit odvětrání
první díl sání - je trošku odlišný, ale záměnný je a pasuje - problém s čidlama na vodu pokud to ovšem není osmiport (jednou jsem ho tam měl)
lišta na vstřiky
kryty rozvodů
cívky i s držákem
CAS
a to je asi všechno
tak daleko to u mě nedošlo aby to chcíplo na birdu, ale měl jsem připečený kroužky po cca 450 000km, díky nim šel tlak do válce okolo pístů a přesto za studena vypadaly tlaky dobře, protože tam byl olej kterej to těsnil a taky se proto dostával benzín do oleje
klika je záměnná
no tak tohle mě nenapadlo a naprosto logický ten motor 1,5roku neběhal no já jsem vůl.
JO jeto osmi port
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ti co vědí, poraďte
Skusal si za tepla naliat do valcov olej ci sa nezvysi kompresia?nomann píše: ale tlaky za tepla bída 1x téměř 12 ale zbytek 4,5,7
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ti co vědí, poraďte
mě přijde taky že to můžou dělat připečené kruhy,.. co čidlo teploty? je OK?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
všechny čidla jsou OK a vlastně všechno na tom motoru a kolem něj je všechno OK proto mi nešlo do hlavy co s tím může být. Ale jak napsal Kentoya,připečený kruhy ty mě fakt vůbec nenapadli a přito se to nabízelo.Snad dneska stihnu vyndat spodek a podivat se, protože sundavat hlavu byl těžkej porod
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
spodkem jsem myslel blok z auta ven :-D když k tomu byl takovej pěknej přístup po sundání hlavy, nebaví mě práce s rukama nad hlavou . stejně jsem ho dneska ještě nevytáhnul byl jsem lenivý a musel jsem ještě dělat na jiných
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
tak jsem vyndal písty a jsou to přilepený kruhy,a když už mám kliku dole tak bych rovnou vymněnil lágry a to jak hlavní tak i ojniční, né že by byly nějak špatný ale přeci jen už na nich jsou vidět stopy používání :-D a když už jsem to rozebral! Jelikož ale neni na nich nápis nissan tak by mě zajímalo jestli už neni klika po výbrusu. hlavní lágry jsou nissan ale ojniční ne. Na ojničních je číslo JE 311 STD
a na hlavních NISSAN F 770 STD 12223 01E00
Tak kdo ví ať poradí. Díky
a na hlavních NISSAN F 770 STD 12223 01E00
Tak kdo ví ať poradí. Díky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí