Problem s budikmi
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Problem s budikmi
Pablo ma nahodene budiky Autogauge a ma nezvycajny problem.
Tlak aj teplota oleja ukazuju nejaku hodnotu. Ak vsak zapne svetla, tak tlak na volnobehu klesne asi o 0.2 baru a teplota stupne o cca 10 stupnov. Ak vypne svetla tak sa vsetko vrati na povodnu hodnotu. Takisto ked zapne vyhrievanie zadneho skla, tak tlak klesne uplne na 0 a teplota stupne o 20 stupnov, po vypnuti vyhrievania sa znova vratia povodnu hodnotu. Silno pochybujem ze chyba je v budikoch (nie preto ze ich ma odo mna ).
Len pre info ma tam prehodene SRko.
Tlak aj teplota oleja ukazuju nejaku hodnotu. Ak vsak zapne svetla, tak tlak na volnobehu klesne asi o 0.2 baru a teplota stupne o cca 10 stupnov. Ak vypne svetla tak sa vsetko vrati na povodnu hodnotu. Takisto ked zapne vyhrievanie zadneho skla, tak tlak klesne uplne na 0 a teplota stupne o 20 stupnov, po vypnuti vyhrievania sa znova vratia povodnu hodnotu. Silno pochybujem ze chyba je v budikoch (nie preto ze ich ma odo mna ).
Len pre info ma tam prehodene SRko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s budikmi
mínus pol špatně zapojen tip
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale boost je trochu inac zapojeny.pablo píše:na budikoch to nebude kazdy je zvlast zapojen a cidla sou na kostru motoru skusim kazde jeste ukostrit zvlast a este jedna vec dela to iba na budikoch tlak a teplota oleja boost je v pohode
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
odmeraj si napajacie napatie na budikoch ked to mas bez zapnutych svetiel(vyhrievania okna) a so zapnutymi svetlami ... niekde budes mat prechodovy odpor a znizuje ti to napatie na budikoch (pravdepodobne) mozes mat aj zlu poistku a na budiky sa ti dostava nejake zbytkove napatie z niecoho ineho ... odkial ich mas napajane ??
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo to zmeranie som mu odporucal aj ja a nielen napajanie ale aj signal zo senzorov (ale nema doma multimeter, takze to chvilku trva). Napajane to mam od zapalovaca. Ten ma po otoceni klucom, šťavu cez poistku priamo z baterky.berco píše:odmeraj si napajacie napatie na budikoch ked to mas bez zapnutych svetiel(vyhrievania okna) a so zapnutymi svetlami ... niekde budes mat prechodovy odpor a znizuje ti to napatie na budikoch (pravdepodobne) mozes mat aj zlu poistku a na budiky sa ti dostava nejake zbytkove napatie z niecoho ineho ... odkial ich mas napajane ??
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
napatie v zapalovaci nieje slabe. ked ti blika radio (resp blikalo ) tak to bolo len tym ze k zapalovau je privedeny relativne tenky drot coho dosledkom boli velke prechodove odpory ... este to mohlo byt sposobene zlymi kontaktami ... co as tyka budikov tie nemaju tak velku spotrebu ako radio ... a hlavne nie dynamicku ...
k povodnemu problemu:
v podstate mozes mad niekde na silovej casti zoxidovane kontakty co sa ti prejavi ubytkom napatia na vetve a preto ti mozu budiky blbnut.
fakt to chce pomerat.
k povodnemu problemu:
v podstate mozes mad niekde na silovej casti zoxidovane kontakty co sa ti prejavi ubytkom napatia na vetve a preto ti mozu budiky blbnut.
fakt to chce pomerat.