Zapojení Stri TT
Zapojení Stri TT
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Zmátlo mě Sold separately..přitom to má být plug and play
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
To neni ... musis se nahackovat na spravny kabely u klicu a rucky a hura.vrtas píše:Zmátlo mě Sold separately..přitom to má být plug and play
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Díky..zejtra má přijít elektrikář..tak uvidíme :-D
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Tak ještě se vás musím zeptat,zda-li nemáte schéma řídící jednotky od s13..Nutně to potřebuji..díky moc
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Co v manualu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Je tu ke staženi stači jen hledat.Doporucuji stahnout poskladali sme podle toho celej motor bez problemu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
forum/viewtopic.php?t=7381 Schema je uplne no konci manualu. Tri strany dokopy.vrtas píše:Manuál právě nemam
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Mám zase otázečku..
Když je jeden kabel od TT napojenej k sériovýmu rukávu(šedivej drát),
jak to napojim k mechanickýmu rukávu?Teda jde mi o to jestli TT s tim nezapojenym šedivym drátem bude fungovat?
Tu máte fotky toho mechanickýho rukávu
http://www.speedpro.cz/speedpro-rucni-m ... -1386.html
Když je jeden kabel od TT napojenej k sériovýmu rukávu(šedivej drát),
jak to napojim k mechanickýmu rukávu?Teda jde mi o to jestli TT s tim nezapojenym šedivym drátem bude fungovat?
Tu máte fotky toho mechanickýho rukávu
http://www.speedpro.cz/speedpro-rucni-m ... -1386.html
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
najjednoduchsie ako to zistit je to vyskusat ... neviem na co to ten TT potrebuje ale asi na to ze vie ze auto je zaistene a ze moze kludne vypnut motor ... neviem .. na tu rucku co co je na fotkach to nemas moc kam pripojit lebo tam nieje kontakt ... hlavne asi neni urcena na zaistenie auta proti pohybu pri parkovani ... takze mozno staci uplne hlupo ten signal pre parkovaciu brzu uzemnit bude sa to spravat ako keby bola zatiahnuta ...
V tom odkazu píšou že se dá zajistit...berco píše:najjednoduchsie ako to zistit je to vyskusat ... neviem na co to ten TT potrebuje ale asi na to ze vie ze auto je zaistene a ze moze kludne vypnut motor ... neviem .. na tu rucku co co je na fotkach to nemas moc kam pripojit lebo tam nieje kontakt ... hlavne asi neni urcena na zaistenie auta proti pohybu pri parkovani ... takze mozno staci uplne hlupo ten signal pre parkovaciu brzu uzemnit bude sa to spravat ako keby bola zatiahnuta ...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
A nebo to vyřešim tak,že tam necham na to sériovej rukáv a na boky bude speedpro
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY