Stránka 1 z 2
					
				Strasne zere!
				Napsal: 28.05.2008, 21:50
				od petafm2
				Caute vsichni, dotaz- drive, to tak nedelalo, ale posledni dobou zacinam vnimat ze ta svina zacina zrat jak... natankuju cca 10l a najedu ani ne 45km... a to auto nehonim vubec nejdu nad 2500 ci 3000otacek [schvalne jsem to ted tak zkusil... a pak uz auto zacina sem tam cukat a cukat... driv jsem najezdil nevim tech 70km urcite na 10l pri meste atd a ted... nejake napady? muze byt neco s nejakym senzorem-lambdou ci??? 
cokoliv helfne... jinak auto jezdi normalne bych rekl jen ta spotreba je znatelna ted... 
 
diky zatim
 
			 
			
					
				Re: Strasne zere!
				Napsal: 28.05.2008, 21:54
				od Iwan
				V mojom pripade som mal zlu lamba sondu.
Moze byt vadne FPR (mala pravdepodobnost) alebo mas netesnost nekde v sani.
			 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2008, 22:13
				od petafm2
				netesnost v sani? proc by zpusobovala tohle - muzes vice rozvest?:]
			 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2008, 22:16
				od Iwan
				Nekde v trubkach za turbom alebo v hadicach mi unikal vzduch.A tak to salo falosny vzduch a rastla spotreba....
			 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2008, 22:43
				od Mirek
				pokud by utikal popripade by si to nekde prisavalo vzduch...projevilo by se to taky na jizde a ne jen na spotrebe....tady me napada lambda nebo AFM
			 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2008, 23:41
				od Sentinel
				odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 11:46
				od wori
				Sentinel píše:odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
  Ako to potom ide dez lambdy? Nerobi to nejaku neplechu?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 12:41
				od Mirek
				Sentinel píše:odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
   
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 13:59
				od Sentinel
				wori:  mne praveze robilo neplechu ked som ju mal zapojenu.mam doma 2 pouzite a jedna mi sposobovala zdochynanie motora za tepla druha zase ze motor netahal v nizkych otackach. odkedy som ju odpojil uz mi to nerobilo.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 15:06
				od Gerox
				trosku blbost...ale cena benzinu sla dost nahoru...cili kdyz jsi zvyklej tankovat za tri kila ... tak ted toho tam das rozhodne min...tudiz i min najedes... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 17:25
				od petafm2
				Gerox píše:trosku blbost...ale cena benzinu sla dost nahoru...cili kdyz jsi zvyklej tankovat za tri kila ... tak ted toho tam das rozhodne min...tudiz i min najedes... 

 
jestli to trosku blbost melo byt reakce na mne - tak zaprve ja tankuju za eura a za druhe jestli sla cena benzinu o cent vyse nebo mine tak ml benzinu me fakt desitky km nezmeni...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 17:27
				od petafm2
				jinak to odpojeni te lambdy - motor pak pracuje bezproblemove ? jelikoz ECU nedostava info o vlastnim spalovani atd.. - ???
			 
			
					
				
				Napsal: 29.05.2008, 17:39
				od Mirek
				odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2008, 08:57
				od kenivruh
				Mirek píše:odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
Ale nebude to az take zle, nestras ho ze "nouzove mapy". Pojde podla map, ktore tam dal Nissan pri vyrobe, aby auto islo normalne aj bez lambdy. Lambda je tak na doupravenie zmesi podla aktualnej situacie. Kedze lambda je aj tak odpojena pri zatazi a vyssich otackach, tak auto musi jazdit aj bez nej. Ja som napriklad u seba nezistil ziadny rozdiel s lambdou a bez nej.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2008, 09:25
				od raddy
				ECU nema nijake nudzove mapy pre odpojenu lambdu. Jedine co sa zmeni je to, ze ecu nepouzije closed loop rezim a pojde cisto podla map. Ak je lambda vadna, kludne sa moze jazdit bez nej.