dotaz
Napsal: 08.06.2008, 14:52
kluci dnes sem se byl kouknout na jednu S13.ma peknou kastli a motor ma byt v pohode.Ma dobre tlaky za studena tak i za tepla.Bohuzel stim lital nejakej manik a turbo ma vule.Na volnobeh nekouri, pri boostu a brzdeni motorem kouri.Byl sundany CAS tak neni nastaven predstih a auto zastudena nastartuje nadrc a zda se ze jde chvilemi na 3 valce.Za tepla na volnobeh hapruje a pri cca 750 až 1000 ot/m sviti mazani.Pri jizde nebo pri drzeni na plynu nesviti.Pri jizde na full boost (turbo tlaci asi 0.9bar) tak zabira od 2500ot/m a jede plynule az po omezovac.bohuzel se me zda ze jede spis jak naka honda civic.Je tam cip stage 1 a walbro.Po jizde jsem si vsimnul ze vari voda v nadrzce prepadu a na dudiku normalni hodnota.A co sem cumel tak prskala voda nekde tam jak je olejovi chladic.Mam pocit jakoby bylo v pici tesneni.Vicko je bez emulze a olej taky.Hadice neprofukuji.a auto pri brzdeni motorem strili do laufu presne pri 3200ot/m.
Jezdi na V-power.
Ted otazka muze byt v pici hlava nebo tesneni kdyz sou tlaky kolem 11???
Muze se stim jezdit kdyz se bude dolevat voda?
Turbo se vymeni to je bez debat.
Jak nastavim predstih na CAS???
Je to auto za 20t.kasta ujde.Stav je v pohode a motor jede.Nechci jej zabit uplne.diky
Jezdi na V-power.
Ted otazka muze byt v pici hlava nebo tesneni kdyz sou tlaky kolem 11???
Muze se stim jezdit kdyz se bude dolevat voda?
Turbo se vymeni to je bez debat.
Jak nastavim predstih na CAS???
Je to auto za 20t.kasta ujde.Stav je v pohode a motor jede.Nechci jej zabit uplne.diky