Stránka 1 z 1
					
				Loziska na klice - jak poznat zacatek konce?:]
				Napsal: 14.06.2008, 15:15
				od petafm2
				Caute 
poslyste, nedavno jsem byl s kamosem ma dvoukilo taky a ptal se tak co to klepani [udajne vstriku] muze byt - no tak miu dal vice katastrofalni teorii nez bych cekal - moje loziska ne ty hlavni co jsou na klice [crank bearings] zacinaji byt v hajzlu - proto ze to pry klepe - jenze ja proste nevim, ten zvuk toho klepotu vychazi jendoznacne z mista vstriku, prestava to klepat jak se brzdi motorem - po celou dobu toho dokud se nedojde na volnobeh ci nezrychli nebo neprestane zpomalovat - to by loziska mely klepat snad po celou dobu vzdy a za kazde situace, neni tak? 
diky
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 15:16
				od petafm2
				jo jinak miosto slova klepot to je cvakot... mi to cvaka ne klepe...
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 16:30
				od OndraS13
				Jestli to nebudou hdyroštely 

 odcházej často ! Mně třeba na volnoběh v pohodě ale jak přidám - klepou nehorázně a když brzdim motorem tak přestanou ! 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 16:33
				od petafm2
				taky me to napadlo, ta teorie s loziskama na klice mi prijde jako hovadina... poslys nemate paru nekdo jak se reknou anglicky hydrostely? to je ryze cesky alsng nazev...
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 17:48
				od Peca
				petafm2 píše:taky me to napadlo, ta teorie s loziskama na klice mi prijde jako hovadina... poslys nemate paru nekdo jak se reknou anglicky hydrostely? to je ryze cesky alsng nazev...
hydraulic valve lifters
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 19:58
				od Vita.z31
				Je to vstrik, pokud brzdis motorem, tak do valcu nejde zadna smes, na volnobeh opet zacinaji vstriky pracovat. Loziska by klepali porad.
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 22:28
				od petafm2
				presne - a navic loziska by klepali ne cvakali jak cvrcek.... plus ten zvuk jak ten motor zrychluje tak to prskani ... zkusim vymenit vstriky a pak napisu;] asi koupit standardni 444cc neni tak? nebo investnout do vykonejsich? ted ale to asi nema moc vyznam s temer standardnima vecma [u nissana jsem se ptal a ty originaly 250euro jeden vstrik!"!!!!! jsem se zasmal a odesel...
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 22:49
				od Vita.z31
				petafm2 píše:presne - a navic loziska by klepali ne cvakali jak cvrcek.... plus ten zvuk jak ten motor zrychluje tak to prskani ... zkusim vymenit vstriky a pak napisu;] asi koupit standardni 444cc neni tak? nebo investnout do vykonejsich? ted ale to asi nema moc vyznam s temer standardnima vecma [u nissana jsem se ptal a ty originaly 250euro jeden vstrik!"!!!!! jsem se zasmal a odesel...
Jestli mas CA tak jsou origo 370cc. Spis zkus tipnout jakej vstrik to dela a nachvilku ho odpoj na volnobeh. Bud to bude pokracovat nebo ho najdes.
Kdyz das vetsi tak musis premapovat jednotku, jinak se ti to bude "uchcavat". A vyznam maj jen s vetsim turbem.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2008, 22:52
				od Design
				O v nissanu kupouj jen to co se neda jinak nikde sehnat!Tam se ty ceny nedaji!
			 
			
					
				
				Napsal: 15.06.2008, 10:01
				od OndraS13
				Omlouvám se za menší OT ! 
ale řeší se tu problémy s motorem ! Myslel jsem že je to turbo - hodně dýmu , strácim olej - z dým je cejtit dle mně z oleje ! Někdo tu psal jestli se mi auto nepřehřejvalo , trochu jsm s tim mněl problémy - strácel jsem vodu z chladiče ( díra ) ucpal jsem ji nějakou směsí jakoby hliníkovýho prášku ! - jde mi o to že auto potřebuju dát do čtvrtka do kupy abych se mohl jet podívat na tuningfest a do pardubic ! - nevíte někdo co by mohlo bejt v čudu ? Mám ještě jeden kompletní motor - už ho tahám z auta ven - chtěl jsem vyměnit turbo - ale jestli neni háček v něčem jinym ? nevíte ?
			 
			
					
				
				Napsal: 15.06.2008, 20:38
				od OndraS13
				TO MI NIKDO NEPORADÍ 

 ???
 
			 
			
					
				
				Napsal: 15.06.2008, 22:00
				od blázen
				je to tu jak u blbých, 10x stejná závada a nejste schopní použít hledat.
30x návod jak eliminovat závadu turba 40x návod jak zjistit jestli to je přetlak ve vaně nebo KO kruhy 50x to píšu dokola..
			 
			
					
				
				Napsal: 16.06.2008, 07:15
				od OndraS13
				blázen píše:je to tu jak u blbých, 10x stejná závada a nejste schopní použít hledat.
30x návod jak eliminovat závadu turba 40x návod jak zjistit jestli to je přetlak ve vaně nebo KO kruhy 50x to píšu dokola..
No jéjej ! TAk jsem se zeptal aby to tu bylo abych nemusel hledat jak blbec ! Po celym dni vyndávání motoru z bouranýho dvoukila jsem neměl náladu hledat kde co ....... ale je pravda že jsem se mohl podívat - tak 
se tedy 
omlouvám