Stránka 1 z 1
Loziska na klice - jak poznat zacatek konce?:]
Napsal: 14.06.2008, 15:15
od petafm2
Caute
poslyste, nedavno jsem byl s kamosem ma dvoukilo taky a ptal se tak co to klepani [udajne vstriku] muze byt - no tak miu dal vice katastrofalni teorii nez bych cekal - moje loziska ne ty hlavni co jsou na klice [crank bearings] zacinaji byt v hajzlu - proto ze to pry klepe - jenze ja proste nevim, ten zvuk toho klepotu vychazi jendoznacne z mista vstriku, prestava to klepat jak se brzdi motorem - po celou dobu toho dokud se nedojde na volnobeh ci nezrychli nebo neprestane zpomalovat - to by loziska mely klepat snad po celou dobu vzdy a za kazde situace, neni tak?
diky
Napsal: 14.06.2008, 15:16
od petafm2
jo jinak miosto slova klepot to je cvakot... mi to cvaka ne klepe...
Napsal: 14.06.2008, 16:30
od OndraS13
Jestli to nebudou hdyroštely
odcházej často ! Mně třeba na volnoběh v pohodě ale jak přidám - klepou nehorázně a když brzdim motorem tak přestanou !
Napsal: 14.06.2008, 16:33
od petafm2
taky me to napadlo, ta teorie s loziskama na klice mi prijde jako hovadina... poslys nemate paru nekdo jak se reknou anglicky hydrostely? to je ryze cesky alsng nazev...
Napsal: 14.06.2008, 17:48
od Peca
petafm2 píše:taky me to napadlo, ta teorie s loziskama na klice mi prijde jako hovadina... poslys nemate paru nekdo jak se reknou anglicky hydrostely? to je ryze cesky alsng nazev...
hydraulic valve lifters
Napsal: 14.06.2008, 19:58
od Vita.z31
Je to vstrik, pokud brzdis motorem, tak do valcu nejde zadna smes, na volnobeh opet zacinaji vstriky pracovat. Loziska by klepali porad.
Napsal: 14.06.2008, 22:28
od petafm2
presne - a navic loziska by klepali ne cvakali jak cvrcek.... plus ten zvuk jak ten motor zrychluje tak to prskani ... zkusim vymenit vstriky a pak napisu;] asi koupit standardni 444cc neni tak? nebo investnout do vykonejsich? ted ale to asi nema moc vyznam s temer standardnima vecma [u nissana jsem se ptal a ty originaly 250euro jeden vstrik!"!!!!! jsem se zasmal a odesel...
Napsal: 14.06.2008, 22:49
od Vita.z31
petafm2 píše:presne - a navic loziska by klepali ne cvakali jak cvrcek.... plus ten zvuk jak ten motor zrychluje tak to prskani ... zkusim vymenit vstriky a pak napisu;] asi koupit standardni 444cc neni tak? nebo investnout do vykonejsich? ted ale to asi nema moc vyznam s temer standardnima vecma [u nissana jsem se ptal a ty originaly 250euro jeden vstrik!"!!!!! jsem se zasmal a odesel...
Jestli mas CA tak jsou origo 370cc. Spis zkus tipnout jakej vstrik to dela a nachvilku ho odpoj na volnobeh. Bud to bude pokracovat nebo ho najdes.
Kdyz das vetsi tak musis premapovat jednotku, jinak se ti to bude "uchcavat". A vyznam maj jen s vetsim turbem.
Napsal: 14.06.2008, 22:52
od Design
O v nissanu kupouj jen to co se neda jinak nikde sehnat!Tam se ty ceny nedaji!
Napsal: 15.06.2008, 10:01
od OndraS13
Omlouvám se za menší OT !
ale řeší se tu problémy s motorem ! Myslel jsem že je to turbo - hodně dýmu , strácim olej - z dým je cejtit dle mně z oleje ! Někdo tu psal jestli se mi auto nepřehřejvalo , trochu jsm s tim mněl problémy - strácel jsem vodu z chladiče ( díra ) ucpal jsem ji nějakou směsí jakoby hliníkovýho prášku ! - jde mi o to že auto potřebuju dát do čtvrtka do kupy abych se mohl jet podívat na tuningfest a do pardubic ! - nevíte někdo co by mohlo bejt v čudu ? Mám ještě jeden kompletní motor - už ho tahám z auta ven - chtěl jsem vyměnit turbo - ale jestli neni háček v něčem jinym ? nevíte ?
Napsal: 15.06.2008, 20:38
od OndraS13
TO MI NIKDO NEPORADÍ
???
Napsal: 15.06.2008, 22:00
od blázen
je to tu jak u blbých, 10x stejná závada a nejste schopní použít hledat.
30x návod jak eliminovat závadu turba 40x návod jak zjistit jestli to je přetlak ve vaně nebo KO kruhy 50x to píšu dokola..
Napsal: 16.06.2008, 07:15
od OndraS13
blázen píše:je to tu jak u blbých, 10x stejná závada a nejste schopní použít hledat.
30x návod jak eliminovat závadu turba 40x návod jak zjistit jestli to je přetlak ve vaně nebo KO kruhy 50x to píšu dokola..
No jéjej ! TAk jsem se zeptal aby to tu bylo abych nemusel hledat jak blbec ! Po celym dni vyndávání motoru z bouranýho dvoukila jsem neměl náladu hledat kde co ....... ale je pravda že jsem se mohl podívat - tak
se tedy
omlouvám