Stránka 1 z 3

KA24ET

Napsal: 16.06.2008, 06:36
od DOOlittle
tak a je to tu... po podrobnej inspekcii vozu, oprave vsetkych opotrebovanych mechanickych sucasti a kontrole stavu motora som sa rozhotol osadit na svoje KAcko turbo. Zatial nic velke, staci mi nieco formatu T2 bez Intercooleru, ale mam so stavbou takychto motorov minimalne skusenosti. Ak by ste niekto nasli nejaky zaujimavy link na takuto nenarocnu stavbu, tak uvitam. Pripadne nejaku radu do zivota:) Prosim vsak komentare typu "kup SRko, a vseobecne blaboly ze treba vstreky, pumpu, cerpadlo, chip" bokom. Zaujimaju ma Konkretne tipy:) Vysledkom tejto upravy by malo byt jemne prifuknutie motoru aspon 0.2 - 0.3 bar... mozno kusok viac, ale skor asi ne. Diki za porozumenie, ale myslim to vazne:)

Re: KA24ET

Napsal: 16.06.2008, 07:17
od blázen
http://www.ka-t.org/forums/

zde najdeš odpovědi na veškeré otázky týkající se KA T
nějakou dobu se tam v tom hrabu.,.. jinak nejsilnější KA T co tam někde maj má 1000WHP

Napsal: 16.06.2008, 10:08
od Mirek
at uz tam das jakoukoliv turbinu, cooler bych tam dal aspon malej.

Napsal: 16.06.2008, 15:17
od DOOlittle
aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....

Napsal: 16.06.2008, 15:19
od berco
mozno celkom zaujmava otazka odkial ma vyvedene mazanie pre turbo CAcko ?

Napsal: 16.06.2008, 17:04
od blázen
podle mě to vyvedeš kdekoliv kde je tlak oleje..ale musíš použít restriktor

Napsal: 16.06.2008, 18:25
od chosecz
DOOlittle píše:aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....
Ja se na turbeni KA chystam v zime. Olej vemes jednoduse z pod filtra oleje :) A vracecka pak jednoduse vyvrtat do vany. Simple.

Asi nejvetsi komplikace vidim v rizeni motoru.

Napsal: 16.06.2008, 18:28
od blázen
chosecz píše:
DOOlittle píše:aktualne riesim otazku odkial namazat turbo....blizsie som ten blok nestudoval ale dufam ze tam bude niekde stupel v olejovom kanali, aby som nemusel vrtat do bloku....
Ja se na turbeni KA chystam v zime. Olej vemes jednoduse z pod filtra oleje :) A vracecka pak jednoduse vyvrtat do vany. Simple.

Asi nejvetsi komplikace vidim v rizeni motoru.
nějaká dobrá programovatelná jednotka to pořeší

Napsal: 16.06.2008, 18:59
od johny1
Kup si oil sandwitch adapter a s neho mozes viest olej do turba, alebo pouzit oil pressure switch ale ten sa pouziva na kontrolu tlaku oleja na palubovke.
Seriove KA niesu velmi silne, trosku detonacie v booste a odidu ti kruzky takze ak mas motor este von z auta tak by som doporucil kupit piesty a ojnice.

Na tuning si mas s coho vybrat. Ak chces usetrit praxy a si technicky typ tak sa pozri na bikirom. JWT, PDM, Calum a ine firmy na ktore si teraz nespomeniem ti nacipuju seriovu jednotku. Na ka-t najdes uplne vsetko.

Napsal: 16.06.2008, 19:12
od DOOlittle
johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

Napsal: 16.06.2008, 19:33
od johny1
Ja hovorim len z mojich skusenosti. Mas pravdu, KA vydrzi dost velky tlak s velmi presnym nastavenim, ale staci ze len raz ten motor detonuje a kruzky su prasknute, aj v 8psi. Toto bolo vela krat dokazane (aj s mojim motorom).

Mozno ze ka24e da tahat olej odtial ale na ka24de sa vzdy taha olej od olejoveho filtru alebo rovno z T konektorom z oil pressure switch.

EDIT
tu su fotky ze ako sa robi oil feed pre turbo na ka

http://www.ka-t.org/forums/viewtopic.ph ... +feed+line

Napsal: 16.06.2008, 21:01
od blázen
DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1

Napsal: 17.06.2008, 06:51
od kenivruh
blázen píše:
DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1
Nestraste ho. Male preplnanie zvladne kazdy motor. A male mysli naozaj male nie 1 bar :)

Napsal: 17.06.2008, 17:29
od blázen
kenivruh píše:
blázen píše:
DOOlittle píše:johny1> nesuhlasim, KA je nizkokompresny motor a v pripade ze das poriadne vstreky, SAFM a vsetko dobre nastavis, tak pokial je ten motor v poriadku, tak mu nemozes slabym fuknutim ublizit...tot aspon moja teoria...
Inak co sa tyka toho vyvodu na turbo, tak spod oil filtra to je na hovno, elbo je to daleko od turba (na opacnej strane) a existuje kit za par supek, ktory slusi na vyvod spod cidla tlaku oleja. Podla moznosti kupim turbo uz z restriktorom...a ak ne, holt tak sa bude musiet vybastlit

z toho fora co jsem vypozoroval tak není vhodné přeplnovat na seriové písty pro seriový KP...rozhodně koupit jiné hojně používa wiseco s KP 9:1
Nestraste ho. Male preplnanie zvladne kazdy motor. A male mysli naozaj male nie 1 bar :)

tato cesta je naprt..to si raději šoupnu do auta CA18DET a zvednu mu plnící tlak.. pokud turbím KA24 tak jen proto,že je větší jak CA18 a líp eliminuje LAG

Napsal: 17.06.2008, 20:51
od DOOlittle
blazen> no zasadny problem je ten, ze moje auto sluzi na daily ride a nemozem si dovolit ho odstavit na dlhsie obdobie v garage aby som staval motor. preto volim cestu postupneho upgrade... najskor som musel porobit zakladne opravy, teraz zacinam s upravami. Aplikoval som VLSD, teraz idem nasadit poriadny Catback vyfuk, nasledne chcem dat male turbo, kupit Apexi SAFC2, nasetrit na poriadne creva a potom to roztocim ....:) ale zatial fakt je vizia len slabeho plnenia