ahojte,
konecne jsem mel vic casu no tak jsem se i mrknul jak tam predesly majitel udelal ten davno tu zminovany manualni sytic - udelal jsem toho schema je to dost jednoduche - jen bych mel dotaz, je tam odpojeny senzor teploty motoru kvuli toho - nemuze to delat bordel pri tom, jak ECU micha smes i kdyz ten sytic ma dve nastaveni odporu (jako kdyby to bylo napojeno k senzoru - ale i tak - nemeni se bohatost smesi dynamicky behem jizdy v zavislosti na rozpalenosti motoru nebo tam jsou v podstate dve nastaveni - pri studenem motoru a pri teplem motoru??? na obrazku je schema
Manualni sytic - schema
Manualni sytic - schema
- Přílohy
-
- sytic schema.JPG (31.87 KiB) Zobrazeno 2875 x
Re: Manualni sytic - schema
popr. jake udaje v jakem rozmezi senzor teploty motoru (ten co je "nad termostatem") dava??
diky kluci
diky kluci
Re: Manualni sytic - schema
tak nevite teda jake ty odpory kdy jak to cidlo te teploty vydava v jake teplote motora a teda s tim odpojenim toho senzoru kvuli toho sytice je to ok??? jak jsem cetl drive Raddy, ty jsi delal nejake experimenty na aute s elektro. syticem ...?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manualni sytic - schema
kdybys pouzil hledat, nasel bys... forum/viewtopic.php?f=146&t=13347&p=139 ... A9#p139896
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: Manualni sytic - schema
ten prepinac co mas len simuluje teplotne cidlo, resp. jeho krajne hodnoty-studeny a teply motor, nic viac. Zvysok robi ECU ako vzdy, len ju teda oklames. Akonahle je motor teply, vzdy prepinac prepni na teply stav (nizky odpor) aby ECU spravne riadila motor...