Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
Zajimal se nekdo? Prace jdou pomalu, letos nevyjedu vubec, pristi rok bych rad odjezdil serii motorove, ale chtel bych vse pripravit na AEM ECU. Upravit vse uz pro MAP sensor, popripade ho pouzivat se seriovou ECU pristi rok as MAPem. Docetl jsem se neco o ACU Bipes Unit, ktera preklada signal z mapu na signal z AFM. Cenove to vychazi asi na 1/3 ceny ECU, jezdil bych s tim, a po nakupu ECU bych ACU "pusunul" nekomu dal a zapojil map na ECU. Jiste predem rikam ze vim ze by bylo lepsi koupit rovnou ECU, ale na serii mi bude k nicemu a budu v tom mit vice penez nez v tomto reseni dle vseho. Nemate nekdo vic informaci? Nasel sem to na toyotacky a mazdacky motory, nissan nic...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
Ja len k tomu MAP. Neviem ci vobec nejaky motor, ktory MAP pouziva jazdi bez intake air temperature snimaca. Bez kombinacie tychto dvoch hodnot je asi nemozne jazdit normalne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
keni ma pravdu, MAP vzdy potrebuje teplotny snimac, bez neho nie je mozne riadit spotrebu....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
Len doplnim ze nejaky HKS upravuje ten signal z MAP aj podla snimaca teploty, takze z neho ide len jeden signal do ecu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
Ta vyfikundace se jmenuje HKS VPC a preklada to hodnotu z MAP senzoru na signal jez vydava AFM. Mam pocit ze nektere Toyoty pouzivaji v zakladu MAP senzor. Osobne si myslim ze v nasich podminkach pokud neplanujes hardcore upravy tak je to zbytecna komplikace a vyhozeny prachy, restrikce pred turbem zpusobena AFM (eventuelne Z32-kovou) neni zas tak velka aby to melo cenu menit za senzor tlaku.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Re: Seriova ECU + MAP Sensor + Bipes ACU
80mm AFM (Z32, RB) nesposobuju na nasom motore v podstate ziadnu restrikciu, ak sa nebavime o extremnych vykonoch 600k a pod, kde ale tak ci tak AFM nestaci svojim rozlisenim...