Různý tlak na různé převodové rychlosti

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Peca »

Při různých zařazených rychlostech dosahuji různého tlaku turba (aspoň podle budíku).
Např, na dvojku to nevyleze nad 0,6b, na trojku nad 0,7b, na čtverku natlačí 1b a na pětku 1,2b.
Zkoušel jsem vyměnit boost controller (manuál) ale dělá to pořád. Je to normální?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Fire »

zkoušel jsi co to dělá bez boost controleru ? Normální to asi těžko bude jsou to pěkně velký výkyvy :roll:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od raddy »

keby tie vykyvy boli mensie, tak je to normalne, ale asi len po 2ku...je to dane mensou zatazou motora a tym mensim mnozstvom spalin a turbo sa neroztoci na potrebnu rychlost...ale ak nemas brutalne velke turbo, tak na 3,4,5 by to malo tlacit rovnako...
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Peca »

Diky. Jak to resit, EBC?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Kytt »

TAky mi to tak nák podobně tlačí schválně se dnes kouknu jaký jsou tam odchylky
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od raddy »

skusil by som to cez normalny actuator, bez akychkolvek BC....
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od blázen »

už kdysi sem tu o tom psal.. jen pro upozornění je třeba si dát pozor na kterým převodovým stupni nastavíš max boost.. když na špatném...můžeš si při nepozorování budíků poškodit turbo vlivem vysokého boostu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od kenivruh »

Ale to ma velke rozdiely tam je zrada niekde inde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od raddy »

tak tak, zrada bude inde, v principe je jedno na ktorom prev. stupni nastavis max. tlak, bud ho jednoducho dosiahnes (kvoli malej zatazi) alebo nie, nijako vsak nemoze hrozit ze ho prekrocis...Jedina moznost ako moze dosjt k prekroceniiu nastaveneho tlaku je nefincnost wastegate/BC...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od blázen »

je to možné, měl sem i nějaké potíže s westgate,protože nešla nastavit tak,aby turbo foukalo vyšší tlak... když sem toho docílil.. byly plnící tlaky rozílné na různých stupních..ale taky mi to přijde logické,protože zátěž na 1čce a 5tce bude dost rozdílná
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Kytt »

Tak mě taky asi blbne westgate , protože mi turbo fouká 1b a to ho nemám nák zvedlej tlak:roll:
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od kenivruh »

Kytt píše:Tak mě taky asi blbne westgate , protože mi turbo fouká 1b a to ho nemám nák zvedlej tlak:roll:
Mozno mas prasknutu hadicku od turba do WG, kto vie.

Tlak vacsinou ladim na trojke, tam uz rozdiel oproti 4 a 5 nieje tak vyrazny ako keby som to ladil napr. na dvojke. Potom este spravim skusobny beh na stvorke a znizim pripadne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Různý tlak na různé převodové rychlosti

Příspěvek od Peca »

Nj, asi nastavím na čtverce 1bar a mělo by to být snad ok, na pětku mám full boost málokdy...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Odpovědět