Odpojeni seriove chlazeni oleje

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Mirek »

Potreboval bych se zeptat na odpojeni serioveho chlazeni (olej/voda). Vzhledem k tomu ze budu mit chladic olej/vzduch, prijde mi zbytecne mit tam zapojene i to seriove chlazeni? odpojit ci nechat?
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od raddy »

ono to nie je tak docela chladic, je to vymennik olej-voda a sluzi k rychlejsiemu zohriatiu oleja a ku stabilizacii jeho teploty.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Mirek »

ok..necham to tak..diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Kentoya »

já jsem ho odstranil
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Martin_534 »

já bych ho taky nechal z důvodů co psal raddy
ale pokud nebudeš auto provozovat v běžném provozu, nebudeš často jezdit v zimě a budeš ho často používat ve vysoké zátěži, tak bych ho vyndal
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Mirek »

bezny provoz ano, ale jen sezoni...pres leto..zimu to jezdit nebude..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Odpojeni seriove chlazeni oleje

Příspěvek od Kentoya »

mám to jen na léto
teplota oleje, nárůst je pomalejší, tak o půl minuty na průměrnou hodnotu 80 až 90 stupnů celsia ve vaně, a hlavně i při vysoké zátěži nevyleze nad 100 ve vaně
Odpovědět